هیچ‌گونه آلودگی بیولوژیک در آب وجود ندارد

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۰:۱۷
کد خبر: ۲۹۴۶۹۲
هیچ‌گونه آلودگی بیولوژیک در آب وجود ندارد
حسین عرفانی تاکید کرد: هیچ‌گونه آلودگی بیولوژیک در آب وجود ندارد و آب با سلامت 100 درصدی به دست مردم می‌رسد و کلر موجود در آب نیز موجب سالم‌سازی آن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: متاسفانه فاضلاب روستاهای بالادست سد اکباتان به داخل این سد روانه می‌شود.

وی افزود: در خصوص حل این مشکل پیشنهاد برنامه درازمدتی را به استانداری همدان داده‌ایم که اجرای آن نیازمند اعتبار میلیاردی است البته این پیشنهاد فقط در حد یک طرح باقی‌مانده و تاکنون اقداماتی برای اجرای آن صورت نگرفته است.

عرفانی تاکید کرد: هیچ‌گونه آلودگی بیولوژیک در آب وجود ندارد و آب با سلامت 100 درصدی به دست مردم می‌رسد و کلر موجود در آب نیز موجب سالم‌سازی آن می‌شود.

وی اظهار کرد: فرآیند تصفیه و سالم‌سازی آب در صورت آلوده بودن آب بسیار سخت و پرزحمت است، در غیر این صورت این فرآیند به سادگی انجام می‌شود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان گفت: شهروندان برخی مواقع هنگام باز کردن شیر آب، با تغییر رنگ آب مواجه می‌شوند که این امر به علت قدیمی بودن سیستم لوله‌کشی منازلشان است که با تغییر در فشار آب به وجود می‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز