مدیرکل زندان های همدان:

ایجاد اشتغال برای ۱۰هزار مددجو در همدان

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۳:۳۲
کد خبر: ۲۹۴۶۹۳
ایجاد اشتغال برای ۱۰هزار مددجو در همدان
علی محمدیاری گفت: 10 هزار و 362 نفر از مددجویان این استان سال 92 در کارگاه های داخل و خارج زندان ها مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل زندانهای همدان افزود: این تعداد مددجو در حوزه های دامپروری ، صنایع دستی نظیر کارگاه های چوب و معرق و همچنین در حرفه های خدماتی از جمله آشپزخانه، نانوایی، خیاطی، آرایشگاه، بوفه مواد غذایی، غرفه میوه فروشی و غرفه صنایع دستی فعال بوده یا برای فعالیت به سایر موسسات و سازمان ها اعزام شدند.

وی گفت: شش کارگاه تحت عنوان کارگاه خیاطی، گل سازی، پرورش قارچ، معرق و چوپ، پیرایشگری مردانه و بلوک زنی در بند مردان زندان های نهاوند، تویسرکان، همدان و اردوگاه راه اندازی و زمینه اشتغال 127 نفر فراهم شد.

مدیرکل زندان های همدان بیان کرد: در کارگاه گل سازی بند نسوان در زندان مرکزی همدان نیز 22 نفر از مددجویان مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: دو هزار و 757 نفر از مددجویان در کلاس های آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای و سه هزار و 346 نفر از مددجویان در کلاس های مرکز آموزش جهاد کشاورزی شرکت کردند و پنج هزار و 103 نفر از این تعداد در رشته های مختلف موفق به اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای شدند.

وی با ذکر اینکه اشتغال زندانیان بعد از آزادی مورد توجه است گفت: 41 نفر از زندانیان آزاد شده برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند که 18 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی تشکیل 332 مورد پرونده برای مددجویان، 332 مورد مشاوره و مددکاری را از دیگر برنامه های شاخص مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان در سال گذشته ذکر کرد.

در حال حاضر حدود پنج هزار و 500 نفر در زندانهای همدان تحمل حبس می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز