مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد

آغاز ثبت نام دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵:۲۸
کد خبر: ۲۹۶۵۴۱
آغاز ثبت نام دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت
علیرضا مهرابی از آغاز ثبت نام دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان اظهار کرد: ثبت نام دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت 8 صبح روز 13 تیرماه آغاز و تا ساعت 24 بیست و سوم تیرماه ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ 16 مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان بیان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند کرد.

وی گفت: در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی شرکت کنند. مهرابی تأکید کرد: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از 12 تا 14 مرداد با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

نظر شما