فرماندار تویسرکان:

یکی از مهمترین عوامل گرایش به موادمخدر، بیکاری است

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۹:۲۳
کد خبر: ۲۹۶۸۸۰
یکی از مهمترین عوامل گرایش به موادمخدر، بیکاری است
سید مهرداد موسوی با اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر گفت: یکی از مهمترین عوامل گرایش به این موادمخدر، بیکاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار تویسرکان در جمع شماری از شهروندان تویسرکان افزود: طرحهای آبرسانی از سد سرابی به شهر تویسرکان، جاده کمربندی شمالی شهر، تکمیل بیمارستان قائم(عج)، چهار بانده کردن محور جوکار- تویسرکان و تویسرکان- کنگاور مجموعه طرحهای اثر گذار عمرانی در حال اجرا در شهرستان تویسرکان را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: پیشبرد امور اجرایی در این طرحها با تلاش مضاعف استاندار همدان محقق شده است.

موسوی با اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر گفت: یکی از مهمترین عوامل گرایش به این موادمخدر، بیکاری است.

وی تصریح کرد: همچنین قاچاق کالا نیز موجب کندی چرخه تولیدات داخلی، آسیب رسانی به حوزه اقتصاد و فضای کسب و کار کشور و در نهایت بیکاری می شود.

فرماندار تویسرکان اذعان کرد: قاچاق گسترده کالا از سرمایه گذاریهای اثر گذار در کشور جلوگیری می کند و موجب تعطیلی کارخانه های تولیدی می شود.

وی از چهار برابر شدن میزان مجازات دست اندکاران قاچاق کالا در کشور خبر داد و افزود: استفاده از تولیدات داخلی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی می تواند آثار خسارت بار قاچاق کالا را به حداقل برساند.

فرماندار تویسرکان در عین حال به ایجاد 10 هزار و 85 مورد اشتغالزایی در سطح استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف مطلوب در حوزه اقتصاد به همدلی و همزبانی دولت و ملت نیاز است.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز