مدیرکل ورزش و جوانان استان

مدیریت ارشد استان نگاه ویژه‌ای به فرهنگ و جوانان دارد

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۰۱:۲۲:۲۰
کد خبر: ۳۱۳۳۰۷
مدیریت ارشد استان نگاه ویژه‌ای به فرهنگ و جوانان دارد
سید عبدی افتخاری با اشاره به تعامل مناسب دستگاه‌های استان در حوزه جوانان افزود: مدیریت ارشد استان نگاه ویژه‌ای به فرهنگ و جوانان دارد و تلاش و تعامل همه دستگاه‌های استان در نهایت به‌نفع جوانان استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان درمراسم افتتاحیه همایش سه روزه توانمند سازی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با محوریت آسیب های اجتماعی که در تالا فجرهمدان برگزارشد با بیان اینکه استان همدان از جمله استان هایی فعال در حوزه سمن ها فعال است، افزود: بیش از ۷۰ سمن در ۱۷ حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه درحوزه آسیب های اجتماعی، مشکلات عدیده ای درجامعه دارد، اظهارداشت: تلاش های گسترده ای توسط سازمان های مردم نهاد در این حوزه انجام شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۲۰ همایش و برنامه در حوزه آسیب های اجتماعی در سطح استان انجام شده است.

سید عبدی افتخاری با بیان اینکه استاندار نیز نگاه ویژه ای به حوزه های فرهنگی و جوانان دارد، بیان داشت: همچنین مدیریت ارشد استان دغدغه های بسیاری در حوزه اشتغال جوانان دارند.

وی با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی بین دستگاه های استان برقرار است و همه به سمن ها کمک می کنند، عنوان کرد: با همکاری و همفکری که در این حوزه وجود دارد می توانیم شاهد برنامه ریزی و سازماندهی سمن ها در سطح کشور باشیم.

سید عبدی افتخاری با اشاره به اینکه ما در حوزه کاری خود با بیان این جمله که آینده با ماست وارد عرصه های فرهنگی و حوزه جوانان می شویم یادآورشد: آینده کشور در دست جوانان است لذا امیدواریم در این راستا جوانان خوب و مستعدی را تربیت و تحویل جامعه دهیم.

وی با تاکید براینکه ما جوانان خوب و ارزنده ای در کشور داریم که باید قدر آنها را بدانیم و شرایط شکوفایی آنها را فراهم کنیم، گفت: اگر بتوانیم موانع سر راه جوانان را برداریم آن موقع می توانیم مدعی باشیم که توانسته ایم جوانان خوبی را تربیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید قدر نیروی جوان را بدانیم، گفت: هفته گذشته در استقبال از رئیس‌جمهور حدود 7 هزار نفر از جوانان استان حضور داشتند و در این آزمون نمره قبولی گرفتند.

سیدعبدی افتخاری درپایان، اظهارداشت: یکی از محورهای اساسی کاری اداره کل ورزش و جوانان ورود جوانان مربوط به عرصه های فرهنگی است و امیدواریم در این راستا تعداد سمن ها روز به روز افزایش یابد و برنامه های با محتواتری را که موجب پیشرفت جوانان این مرز و بوم می شود را اجرا کنند.     

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز