تقدیر شورای اسلامی شهر همدان از مساعدت شهروندان در اجرای عملیات تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم (ص)

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۰۱:۳۴:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۴۷۵
تقدیر شورای اسلامی شهر همدان از مساعدت شهروندان در اجرای عملیات تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم (ص)
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مساعدت شهروندان در اجرای عملیات تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم (ص) قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کامران گردان به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از شهروندان در پیامی از صبر و همکاری مردم شریف همدان به ویژه شهروندان منطقه بعثت و همچنین از تلاشهای مسئولین تقدیر و تشکر نمود و افزود: وظیفه شورا و مدیریت شهری خدمت به شهروندان است و حسن نیت مردم بزرگوار باعث دلگرمی خدمتگذاران نظام خواهد بود .

گردان در این پیام اظهار داشت: آنچه که در این میان باعث دلگرمی مدیریت شهری در پیشبرد طرح بوده، صبر و خویشتنداری و مناعت طبع و همکاری مردم عزیز و شریف و با فرهنگ همدان بویژه شهروندان ساکن در منطقه بعثت می باشد که درنوع خود بی نظیر و درخور تحسین است.

وی ادامه داد: مکمل این صبر و خویشتنداری و معاضدت مردم،  اهتمام مجدّانه و همکاری ارزشمند دیگر دستگاه های اجرایی بویژه شرکت های خدمات رسان در اجرای پروژه بوده که شهرداری توانست با بکارگیری از همه ظرفیتها برای اجرای خوب طرح انجام دهد و این مدیریت مجدّانه، تلاشهای خالصانه ،صادقانه و شبانه روزی و وفاق و همگرایی علاوه بر دلگرمی مردم، موجب تحسین مسولین کشوری نیز قرار گرفت .

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در بخش دیگری از پیام خود از زحمات و خدمات خالصانه، بی شائبه و شبانه‌روزی مدیریت شهری و مدیریت منطقه 1 شهرداری قدردانی کرد و گفت: همکاری این بزرگواران در پیشرفت پروژه‌ نیز قابل تقدیراست

نظر شما