بین المللی ترین چهره ورزشی همدان این بار در آمریکا افتخار آفرینی می کند

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۰:۳۶:۴۶
کد خبر: ۳۱۳۸۳۱
بین المللی ترین چهره ورزشی همدان این بار در آمریکا افتخار آفرینی می کند
سید عادل برقعی داور بین المللی تنیس کشورمان روز پنجشنبه عازم نیویورک شد تا در آخرین گرنداسلم تنیس جهان در سال 2015 با عنوان مسابقات آزاد آمریکا به قضاوت پرداخته و نماینده شایسته ورزش ایران در این رویداد بزرگ جهانی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات موسوم به گرنداسلم مجموعه ای از 4 رویداد اصلی تنیس جهان است که اولین دور آن همه ساله در ابتدای سال میلادی در ملبورن استرالیا برگزار می شود.

چند ماه بعد ستارگان تنیس جهان بار دیگر گرد هم می آیند تا در دومین گرنداسلم جهان یعنی مسابقات رولندگروس در پاریس به رقابت بپردازند. پس از آن تنیس بازان بزرگ جهان به لندن می روند تا در سومین گنداسلم سال یعنی مسابقات ویمبلدون در مقابل یکدیگر به میدان بروند. چند هفته بعد از این مسابقات همه نگاه ها به سوی آخرین گرنداسلم تنیس جهان یعنی مسابقات آزاد آمریکا در نیویورک معطوف می شود تا چگونگی تقسیم امتیازات و همچنین جوایز هنگفت توسط تنیس بازان برتر جهان را شاهد باشند. اما این مسابقات بزرگ برای تنیس ایران و همچنین ورزش استان همدان اهمیت ویژه ای دارد چرا که نماینده پرافتخار ورزش همدان امسال در 3 مسابقه از 4 گرنداسلم تنیس جهان حضور پیدا کرد.

سید عادل برقعی که وی را بدون اغراق می توان بین المللی ترین چهره ورزش استان همدان نامید توانست امسال در استرالیا ، انگلستان و حالا در آمریکا حضور یافته و به قضاوت بپردازد.

برقعی نشان نقره سرداوری و برنز داوری فدراسیون بین المللی تنیس ITF را دارد و تجارب ارزنده ای در تنیس حرفه ای در سطح جهان کسب نموده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز