سازمان‌های مردم‌نهاد باید اهداف خود را بازیابی کنند

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۱:۰۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۳۸۵۰
سازمان‌های مردم‌نهاد باید اهداف خود را بازیابی کنند
دکتر مهدی سروی گفت: ناشناخته بودن سمن‌ها را برای جامعه هدف از مشکلات دانست و گفت: غالب اقشار جامعه با نوع فعالیت‌ سمن‌ها آشنا نیستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدرس کارگاه آموزش توانمندسازی سازمان های مردم نهاد مشخص نبودن اهداف تشکیل سمن را از جمله مشکلات متنابه این نوع سازمان‌ها عنوان کرد و افزود: گویا برخی از این سمن‌ها اهداف خود را گم کرده‌اند.

 

وی بر محدود شدن اهداف تشکیل سمن‌ها تاکید کرد و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد باید یک هدف تخصصی را برای خود تعیین و بر اساس آن حرکت کنند تا بتوانند به سر منزل مقصود برسند.

 

مدرس دانشگاه ناشناخته بودن سمن‌ها را برای جامعه هدف از دیگر مشکلات دانست و اضافه کرد: غالب اقشار جامعه با نوع فعالیت‌ سمن‌ها آشنا نیستند.

 

وی بر شناسایی ظرفیت سمن‌ها به مردم و ارگان‌های دولتی تاکید کرد و گفت: این مهم باید از طریق خود سمن‌ها انجام شود.

 

سروی با بیان اینکه در اغلب موارد طرح جامع و کاملی توسط سمن‌ها ارائه نمی‌شود، ادامه داد: دبیران سمن‌ها باید متوجه باشند که اعتبار را نمی‌توان به یک خط نوشته داد.

 

وی تصریح کرد: مسئولین سمن‌ها باید بتوانند از طرح‌های خود دفاع کنند تا بتوان به آنها اعتبار تخصیص داد و ما در این کلاس ها سعی کردیم نحوه برنامه ریزی و تعیین اهداف و تنظیم پروژه را به آنان آموزش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز