کرمان قهرمان مسابقات زورخانه‌ای نوجوانان کشور

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۹:۰۳
کد خبر: ۳۱۴۵۲۵
کرمان قهرمان مسابقات زورخانه‌ای نوجوانان کشور
تیم کرمان قهرمان مسابقات زورخانه ای نوجوانان کشور به میزبانی همدان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات زورخانه‌‌ای نوجوانان کشور در همدان با حضور 240 ورزشکار از 22 استان از روز گذشته در سالن امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و دقایقی پیش با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها ورزشکاران در رشته‌های هنرهای فردی (چرخ چمنی، چرخ تیز، کباده، سنگ، دو میل بازی، سه و چهار میل بازی) تیمی زورخانه‌ای، مرشدی و میان‌داری انفرادی با هم رقابت کردند.

در رقابت‌های تیمی زورخانه‌ای که شامل بخش شنو و نرمش، میل‌گیری و پازدن بود تیم‌های برتر به این صورت معرفی شدند.

در دور نخست و رشته سه‌گانه تیمی (شنو و نرمش) کردستان، خراسان جنوبی، مرکزی و قزوین اول تا چهارم شدند.

در رشته سه‌گانه تیمی (میل‌گیری) اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و تهران به ترتیب امتیاز گرفتند و در رشته سه‌گانه تیمی (پازدن) نیز کرمان، یزد و خوزستان اول تا سوم شدند.

بعد از این مرحله دو تیم هر رشته به دور دوم صعود کردند که در نهایت تیم کرمان موفق شد به عنوان قهرمانی رشته تیمی زورخانه‌ای دست پیدا کند.

تیم اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم کردستان به عنوان سومی دست یافت، همچنین تیم‌های خراسان جنوبی، یزد و فارس به ترتیب در رده چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در رشته میل‌بازی ورزشکاران در دو رشته 2 میل‌بازی و 3 و 4 میل‌بازی با هم رقابت کردند که در نهایت 6 نفر برتر هر رشته معرفی شدند که سهم میزبان از این دو رشته یک عنوان ششمی بود.

در رشته دو میل‌بازی 12 ورزشکار حضور داشتند، که در نهایت علی ایرانمنش (کرمان)، اسماعیل مصطفایی (اصفهان)، علی فراهانی (تهران)، امید احمدی (کردستان)، محمد وفادار (سمنان) و امیرحسین دهقان (خراسان جنوبی) به ترتیب اول تا ششم شدند.

در رشته 3 و 4 میل بازی 9 ورزشکار نوجوان حضور داشتند که در نهایت محمد وفادار (سمنان)، علی فراهانی (تهران)، امید احمدی (کردستان)، اسماعیل مصطفایی (اصفهان)، علی ایرانمنش (کرمان) و حسین خدابخشی(همدان) عناوین اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در رشته سنگ 13 ورزشکار حضور داشتند که در نهایت ابوالفضل غلامی (مازندران)، رسول سلیمیان (اصفهان)، فرید فلاح (یزد)، وریا نوری (کردستان)، حمیدرضا مومن دخت (چهارمحال و بختیاری) و حسن جمالی (فارس) با عملکرد بهتری به عناوین اول تا ششم دست پیدا کردند.

در رشته کباده که یک عنوان قهرمانی برای همدانی‌ها به همراه داشت 14 ورزشکار شرکت کردند که در نهایت محمدجواد بشیری (همدان)، علیرضا علیخانی (اصفهان)، شهریار فتاحی (کرمان)، علیرضا گشکی زاده (کردستان)، پارسا رستگار (فارس) و محمد گلندی (خراسان جنوبی) موفق شدند مقام‌های اول تا ششم را از آن خود کنند.

در رقابت‌های رشته چرخ چمنی 15 ورزشکار با هم رقابت کردند که در نهایت مهیار چوپان‌زاده (سمنان)، محمدحسین جعفری (اصفهان)، سامان جابری‌نسب (کرمان)، صالح شهابی (چهارمحال و بختیاری)، ارسلان محمدی (مرکزی) و حسن ناصری (کردستان) به عناوین اول تا ششم این رشته دست پیدا کردند.

در رشته میانداری انفرادی 17 نوجوان زورخانه‌ای حضور داشتند که در نتیجه ولی باختری(کرمان)، ابوالفضل گدازچی (اصفهان)، محمد مندول نژاد(خوزستان)، امید احمدی (کردستان)، علی دهقانی(خراسان جنوبی) و سید عباس حسینی(البرز) عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشتند که در جایگاه‌های اول تا ششم قرار گرفتند.

در رشته چرخ تیز 17 ورزشکار حضور داشتند که در نهایت ارسلان محمدی(مرکزی)، ولی باختری(کرمان)، سیدعلی اصغر رضوی(اصفهان)، حسین ناصری(کردستان)، محمد مندول‌نژاد(خوزستان) و امیر سنجابی (همدان) مقام‌های اول تا ششم را از آن خود کردند.

در این رقابت‌ها تیم‌ها موظف به حضور مربی در کنار تیم‌ بودند که کمیته اجرایی مسابقات با لحاظ کردن 10 آیتم 6 مربی برتر را انتخاب و معرفی کرد.

سیدحمیدرضا ترابی از کرمان، پژمان سکونتی از کردستان، امیر موذنی از اصفهان، مجتبی آهنی خراسان جنوبی، علی حسین‌زاده از یزد و وحید کشاورز از فارس برترین‌های بخش مربی بودند.

در بخش مرشدی از 22 تیم حاضر، چند تیم بدون مرشد در رقابت‌ها حاضر شده بودند.

در این بخش نیز داوران از بین 13 حاضر، محمدمهدی بهرامی نژاد (کرمان)، مبین نوروزی (کردستان)، سیدحسین موسوی (اصفهان)، حمیدرضا فلاح (یزد)، مهدی باقری(خراسان جنوبی) و علی جلیلی (فارس) را به عنوان اول تا ششم انتخاب کردند.

در مراسم پایانی این رقابت جوایز و احکام تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان کشوری و استانی اهدا شد و پرونده این مسابقات در همدان بسته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز