اختتامیه مدارس اسکیت همدان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۹:۴۴
کد خبر: ۳۱۴۶۱۵
اختتامیه مدارس اسکیت همدان برگزار شد
شب گذشته مراسم اختتامیه مدارس تابستانی اسکیت با حضور خانواده‌ها و نوآموزان این رشته ورزشی در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، گذشته با حضور خانواده‌ها و اعضای شورای شهر همدان و مسئولان دست‌اندرکار هیئت اسکیت، اختتامیه مدارس تابستانی این رشته ورزشی در خانه اسکیت همدان برگزار شد.

 

در این مراسم که با استقبال خوبی از سوی ورزشکاران همراه شده بود اسکیت‌بازان در رده‌های سنی مختلف به انجام حرکات نمایشی پرداختند.

 

برگزاری یک مسابقه نمادین اسکیت هاکی توسط نوجوانان یکی از برنامه‌های جذاب این مراسم بود؛ انجام حرکات نمایشی اگرسیو، فری استایل و برند اسکیت توسط ورزشکاران حرفه‌ای فضای مهیج و مفرحی را در خانه اسکیت همدان به‌وجود آورده بود.

 

در پایان به نفرات برتر مدارس اسکیت در بخش دختران و پسران و رده‌‎های سنی مختلف با حضور علی رضایی عضو شورای شهر همدان و مهدی مجیدی سرپرست هیئت اسکیت، مدال و احکام قهرمانی اهدا شد.

 

رئیس هیات اسکیت استان در حاشیه این مراسم به خبرنگار برنا گفت: اسکیت یکی از رشته‌هایی است که در چند سال اخیر و به سرعت در بین کودکان و نوجوانان جای خود را باز کرده به طوری که دختران و پسران در پارک‌ها و اماکن تفریحی کفش اسکیت به پا می‌کنند و مشغول این رشته ورزشی می‎شوند.

 

وی اظهار کرد: در همدان به لحاظ ساخت خانه اسکیت، تابستان امسال تعداد زیادی از دختران و پسران علاقه‌مند به این رشته جذب این رشته ورزشی شدند و آموزش‌های اولیه آن را فرا گرفتند.

 

مهندس مجیدی تصریح کرد: تبلیغات گسترده‌ای که در سطح شهر با نصب بنر و با استفاده از روزنامه‌ها و نشریات محلی صورت گرفت و باعث شد تا امسال رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته باشیم و 300 دختر و پسر علاقه‌مند، تابستان امسال در این رشته فعالیت داشته باشند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز