سدگرین جهت بهره برداری به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۷:۲۱:۴۸
کد خبر: ۳۱۴۸۸۳
سدگرین جهت بهره برداری به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
عزالدین با اعلام اینکه اجرای سدگرین به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، عنوان کرد: درحال حاضر این پروژه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به سبب پیشرفت پایین در اولویت دولت برای تخصیص اعتبار قرار ندارد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از واگذاری اجرای پروژه سدگرین به بخش خصوصی خبرداد و گفت: قرارگاه خاتم‌الاوصیا سدگرین را با اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان اجرایی می‌کند.

وی افزود: در سفر رئیس‌ جمهور مجوز واگذاری اجرای سدگرین به بخش خصوصی برای اجرا صادر شد و این پروژه پس از گذراندن پروسه اداری به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

عزالدین بیان کرد: براساس این مجوز بانک کشاورزی تسهیلات لازم را برای اجرای سدگرین در اختیار قرارگاه خاتم‌الاوصیا قرارداده و وزارت نیرو برگشت این تسهیلات توسط قرارگاه را تضمین می‌کند تا بتوان از این طریق سدگرین را اجرایی کرد.

وی با اعلام اینکه اجرای سدگرین به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، عنوان کرد: درحال حاضر این پروژه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به سبب پیشرفت پایین در اولویت دولت برای تخصیص اعتبار قرار ندارد ولی با واگذاری به بخش خصوصی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

وی علت کندی در اجرای این پروژه تاکنون را نبود اعتبار لازم دانست و افزود: امیدواریم با توجه به واگذاری آن به بخش خصوصی این پروژه به سرعت اجرایی شود.  

عزالدین هدف از اجرای این طرح را تامین ۱۸.۲ میلیون متر مکعب آب برای شرب، کشاورزی و صنعت در استان همدان اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز