سرپرست گروه باران

راه یابی گروه باران ملایر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۸:۲۲:۲۸
کد خبر: ۳۱۵۳۵۰
راه یابی گروه باران ملایر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
محمد قاسمی گفت: گروه هنری باران در بیست‌‌وهفتمین جشنواره تئاتر استان همدان موفق به کسب ۸ جایزه شد و نمایش "نده آ" نیز به عنوان کار اول به جشنواره فجر راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست گروه باران با اشاره به میزبانی خوب شهرستان تویسرکان در جشنواره تئاتر استانی اظهار داشت: شهرستان تویسرکان میزبان خوبی برای این جشنواره بودند، هرچند امکانات آن‌ها از نظر سالن و خوابگاه به امکانات ملایر نمی‌رسید اما جشنواره را صمیمانه برگزار کردند و جای گله‌ای نبود.

وی با بیان اینکه از مجموع  16 گروه متقاضی در این جشنواره، مجموعا 8 کار برگزیده شدند، افزود: 3 کار از همدان، 2 کار از ملایر و از سایر شهرهای استان مانند تویسرکان، کبودرآهنگ و نهاوند نیز یک کار در جشنواره برگزیده شدند.

وی در مورد اجرای گروه باران تصریح کرد: نمایش ما صبح روز سوم جشنواره اجرا شد این درحالی است که اجرای این نمایش انرژی و صدای بسیاری می‌خواهد و شاید صبح برای اجرا مناسب نیست، اما معتقد هستم یکی از موفق‌ترین اجراها را در این نمایش داشته‌ایم.

قاسمی افزود: این نمایش از لحاظ چیدمان صحنه‌ای، ساختار کار و تکینیک یکی از بی‌نقصترین نمایش‌های ما تاکنون بوده و این رضایت را هم داوران برجسته حاضر در جشنواره ‌یونس آبسالان، کیهان ملکی، علیرضا استادی و هم گروهای حاضر بیان کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه باران موفق به کسب 8 جایزه شد و نمایش هم به عنوان کار اول به جشنواره فجر راه یافت، اظهار داشت: دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگری زن جشنواره به پری بارانی، دیپلم افتخار و تندیس بهترین نویسندگی، کارگردانی و طراحی صحنه جشنواره به محمد قاسمی، نقش دوم بازیگری مرد به حنیف مظفری، دوم بازیگری زن به غزل صفرخانلو، تقدیری بازیگری زن به نگار پاک‌کار، اول موسیقی هم به مهدی حبیب‌وند و محمد ترکاشوند رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز