تاکید سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان :

شناسنامه دار شدن اجرای پروژه های شهری

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۰:۲۵
کد خبر: ۳۱۵۶۰۲
شناسنامه دار شدن اجرای پروژه های شهری
کامران گردان بر شناسنامه دار شدن اجرای پروژه های شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص مصوبات این هفته شورا افزود: طبق مصوبات شورا تمامی پروژه های در دست اجرای شهرداری و یا پروژه هایی که به تازگی به بهره برداری رسیده اند باید شناسنامه دار شوند .

گردان اضافه کرد: باید تمامی اطلاعات مربوط به زمان آغاز و پایان عملیات عمرانی ، مجری طرح ، ناظر ، کارفرما و...  پروژه ها در محل اجرا بنحو مناسب و قابل رویت درج شود.

وی از مصوبه ایجاد امکانات ورزشی ، تفریحی و مرکز فرهنگی در محله اسلامشهر خبر داد و اضافه کرد:

مقرر شد زمین ملکی شهرداری به متراژ دو هزار و  574 مترمربع واقع در اسلامشهر جنب مدرسه آیین روشن در اختیار سپاه همدان قرار داده شود تا واحد فرهنگی سپاه نسبت به ایجاد مکان ورزشی و تفریحی همگانی و مرکز فرهنگی با حفظ مالکیت عرصه توسط شهرداری حداکثر ظرف مدت هشت ماه آینده از تاریخ صدور همین مجوز اقدام نماید و در غیر اینصورت زمین مذکور در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان یاد آورشد:  به منظور تسریع و تسهیل در امور شهروندان موافقت شد درخصوص باغات خارج از محدوده خدمات شهری (حریم شهر) اراضی که مالکین تقاضای دیوارکشی  به همراه  فنس کشی و یا احداث خانه کارگری را دارند ، شهرداری با رعایت جمیع جهات قانونی و مقررات مربوطه از ارسال تقاضای مالکین به شورای اسلامی شهر خودداری و برابر مصوبه و تایید جهاد کشاورزی که در این خصوص، به صورت موردی وذکر نام ونام خانوادگی مالک یا مالکین وذکر نشانی ملک ، صادر می شود ضمن رعایت بحث واقع نبودن در طرح شهرداری و داشتن معبر اقدام شود.

کامران گردان با اشاره به درخواست مساعدت انجمن خیریه پویندگان مهر گفت: با توجه به اینکه این انجمن در امور زنان بی سرپرست و بد سرپرست فعالیت دارد موافقت شد شهرداری یکی از ساختمان های مسیری را جهت اسکان موقت در اختیار انجمن قرار دهد و در صورت عدم امکان واگذاری ساختمان مسیری ، مبلغ پنج میلیون ریال از بابت اجاره بهای ماهانه ساختمان استیجاری آنان تا پایان سال جاری به انجمن پرداخت کند.

گردان از مصوبه نامگذاری بلوار میدان فرودگاه تا جورقان توسط کمیسیون نامگذاری به نام بلوار امام رضا (ع) خبر داد و افزود: همچنین در جلسه این هفته صحن شورا موافقت شد در خصوص هزینه صدور پروانه کسب قانونی برای مددجویان زیر پوشش ( اداره امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان ) 30 درصد عوارض صدور پروانه کسب اخذ نشود.

وی در ادامه به ابهاماتی که در خصوص ساخت مدرسه به صورت خیر ساز توسط شرکت یول ساز مطرح شده بود افزود: در خصوص این موضوع موافقت شد که تمامی عوارض متعلق به زمین مدرسه مذکور از جمله تغییر کاربری که در ناحیه 2 آموزش و پرورش ساخته خواهد شد معاف باشد. و در ازای صدور پروانه ساختمانی رایگان برای مدرسه مذکور ، شهرداری ضمن هماهنگی و همکاری با آموزش و پرورش در جهت انتقال زمین مدرسه واقع در کنار پارک خضر جهت الحاق به پارک به نام شهرداری از طریق آموزش و پرورش اقدامات لازم را به عمل آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز