دبیر شورای هماهنگی ترافیک همدان خبر داد:

افزایش بار ترافیکی در هفته‌های آخر تابستان

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۰۹:۴۴:۲۳
کد خبر: ۳۱۶۳۷۲
افزایش بار ترافیکی در هفته‌های آخر تابستان
امیررضا یوسفیان با اشاره به اینکه بیشترین حجم مسافر در استان طی سه دوره ایام تابستان، تعطیلات عید و تردد زائران حسینی (ع) در اربعین بوده است، گفت: در هفته‌های آخر تابستان احتمالا شاهد افزایش تلفات ترافیکی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر شورای هماهنگی ترافیک همدان با اشاره به اهمیت تشکیل ستاد مهر در شهرداری‌ها در خصوص روان‌سازی ترافیک، افزایش ناوگان عمومی و ارتقای سلامت افراد، اظهار کرد: اقداماتی همچون احداث تقاطع غیر همسطح، میادین و اموری که می‌تواند رفتار ترافیکی شهروند را متأثر کند، باید در شورای هماهنگی ترافیک تصویب شود.

وی با اشاره به اینکه دهه ایمنی راه‌ها از 14 تا 25 آبان ماه برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: باید اقدامات قابل توجهی برای کاهش سوانح جاده‎ای انجام شود.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک همدان از کشته شدن یک‌هزار و 817 نفر در معابر جاده‌ای کشور از ابتدای تابستان تاکنون خبر داد و افزود: طی این مدت 31 هزار و 464 نفر نیز مجروح شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم مسافر در استان طی سه دوره ایام تابستان، تعطیلات عید و تردد زائران حسینی (ع) در اربعین بوده است، گفت: امیدواریم در هفته‌های آخر تابستان شاهد کاهش تلفات ترافیکی باشیم.

یوسفیان با بیان اینکه سال گذشته و نیز امسال شهرداری همدان 500 متر آزادسازی تملک ارضی را در مسیر منتهی به دانشگاه آزاد انجام داده است، تصریح کرد: از بلوار حضرت امام(ره) منتهی به شهرک اندیشه این موضوع پیگیری شده است.

وی با اشاره به تهیه لیست مالکان و مدعیان تملک اراضی در منطقه منتهی به دانشگاه، افزود: در بلوار پرفسور موسیوند (بلوار اختصاصی دانشگاه) به طول 1.7 کیلومتر دستور تأمین یک‌سوم اعتبارات برای زیرسازی، جدول‌سازی و... از سوی دانشگاه داده شده است.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک همدان افزود: تامین دوسوم اعتبارات نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه تعریف شده است.

نظر شما