«قوچ ارمنی» نماد ورزش همدان شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۸:۳۸
کد خبر: ۳۱۶۸۶۳
«قوچ ارمنی» نماد ورزش همدان شد
در حاشیه سمینار علمی « مدیریت رویدادهای ورزشی » که با حضور مسولان کشوری و استانی برگزار شد از پوستر حمایت جامعه ورزش استان از «قوچ ارمنی» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سمینار علمی « مدیریت رویدادهای ورزشی » پیش از ظهر امروز با حضور دکتر شعبانی بهارمعاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در دانشگاه پیام نور همدان برگزار شد.

در حاشیه این سمینار علمی از «قوچ ارمنی» که گونه‌ نادر و منحصر به‌ فرد قوچ در کشور است به عنوان نماد زیست محیطی ورزش همدان رونمایی شد.

بر این اساس از این پس، قوچ ارمنی نماد شاخص ورزش همدان در مسابقات ملی و بین المللی خواهد بود.

این اقدام با هدف حمایت از گونه های کمیاب و نادر جانوری محیط زیست استان صورت گرفت.

در این مراسم  حضورسید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان ، دکتر شجیع مدیر دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان و دکتر صفایی رئیس دانشگاه پیام نور همدان، دکتر نصیرزاده ریاست تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور و درویش مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست  حضور داشتند.

دبیر شورای راهبردی و سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان در این مراسم افزود: وزارت ورزش ایران به عنوان اولین و تنها سازمان ورزشی جهان است که 50 فدراسیون آن از 50 گونه جانوری و 30 اداره کل ورزش از 30 گونه جانوری در حال انقراض حمایت می‌کنند.

وی افزود: افرادی مثل هنرمندان، قهرمانان ملی، اصحاب رسانه، قلم‌زنان، سیاستمدارانی که نقش قهرمانی دارند، مقبولیت اجتماعی دارند، باید به عرصه محیط زیست وارد شوند زیرا جامعه دنباله‌روی آنهاست.

دکتر شجیع با بیان اینکه تکنولوژی باعث مرگ تدریجی و باعث روح و جسم انسان‌ها شده است، گفت: ماشین به تنهایی باعث تخریب طبیعت نمی‌شود بلکه پشت همه این تخریب‌ها انسان‌ها قرار دارند. در حال حاضر منابع طبیعی به صورت غیرقانونی و ظالمانه مورد تاراج قرار می‌گیرند و این تاسف‌برانگیز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز