نفت مسجد سلیمان مقابل پاس حاضر نشد

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۷:۱۶
کد خبر: ۳۱۷۳۸۶
نفت مسجد سلیمان مقابل پاس حاضر نشد
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مقابل تیم پاس حاضر نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، بازی تیمهای پاس همدان و نفت مسجد سلیمان از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان که قرار بود عصر امروز جمعه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم نفت برگزار نشد.

عدم حضور تیم نفت مسجد سلیمان در حالی بود که رفیعی ناظر مسابقه و کادر داوری ضمن حضور در زمین، غیبت نفتی ها را تایید و صورتجلسه کردند.

بازیکنان تیم پاس با لباس رسمی در زمین حاضر شدند تا مورد تایید ناظر بازی قرار بگیرند.

رفیعی ناظر بازی نیز ضمن حضور در رختکن هر دو تیم، گزارشی از عدم حضور تیم نفت مسجد سلیمان تهیه کرد.

داوران بازی نیز نیم ساعت قبل از بازی وارد زمین شدند و ضمن بررسی زمین و تور دروازه ها، دقایقی در میانه میدان با یکدیگر گفت وگو کردند.

برگزار نشدن این بازی در حالی بود که حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه حضور یافتند.

شاگردان مهابادی پس از اعلام ناظر بازی مبنی بر عدم برگزاری مسابقه به دو تیم تقسیم شدند و با هم فوتبال دستگرمی انجام دادند.

رییس هیات فوتبال همدان گفت: نفت مسجد سلیمان نباید از همدان خارج می شد چرا که سازمان لیگ به آنها اعلام کرده بود که بازی روز پنجشنبه به عصر جمعه تغییر کرده است.

سیدمحمد عیوقیان روز جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهدای قدس همدان افزود: مهدی تاج رییس سازمان لیگ و فریبرز محمودزاده مسوول برگزاری لیگ آزادگان به صورت تلفنی به مسوولان تیم نفت مسجد سلیمان زمان و مکان بازی روز جمعه را اعلام کردند ضمن اینکه نامه رسمی به هیات های فوتبال استان های همدان و خوزستان مبنی بر برگزاری بازی روز جمعه ارسال شده بود.

وی بیان کرد: نفت مسجد سلیمان طبق اعلام رسمی سازمان لیگ نباید همدان را ترک می کرد و این کار بی توجهی به تصمیم مسوولان برگزاری مسابقات بود.

عیوقیان اضافه کرد: امروز نیز در زمان مقرر ناظر و داوران مسابقه در زمین حاضر شدند و غیبت تیم نفت مسجد سلیمان را تایید کردند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز در این باره گفت: طبق قانون در زمان مقرر بازیکنان را با لباس بازی به زمین آوردیم و ناظر بازی و داوران نیز لیست تیم ما را تایید کردند.

بهرام یدی افزود: تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم و هر تصمیمی گرفته شود قابل احترام است.

وی بیان کرد: تیم نفت مسجد سلیمان روز گذشته گویا با تصمیم سرمربی تیمشان از همدان خارج شده اند و با این حال سازمان لیگ و رسانه ها روز گذشته خبر تغییر زمان بازی را اعلام کرده بودند.

تیم پاس در هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور میهمان نساجی مازندران است.

پاسی ها انتظار دارند بازی مقابل نفت مسجد سلیمان طبق قوانین سه بر صفر به سود آنها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز