مسئول توسعه همگانی هیات بدمینتون استان

استقبال همدانی ها از بدمینتون همگانی در کشور بی نظیر بوده است

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۰:۵۲
کد خبر: ۳۱۷۴۳۳
استقبال همدانی ها از بدمینتون همگانی در کشور بی نظیر بوده است
ابراهیم دهبانی گفت: روز گذشته نیز مسابقات همگانی نونهالان استان با حضور پرشور بدمینتون بازان همدانی به همراه خانواده های آنان برگزار شد و یک روز خوب و به یادماندنی را در عرصه بدمینتون استان رقم زد و موجب شد فدراسیون از برگزاری بدمینتون همگانی در همدان تقدیر کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول توسعه همگانی هیات بدمینتون استان اظهار کرد: وقتی صحبت از بخش همگانی می‌شود یعنی اینکه شرکت برای عموم علاهمدانندان به ورزش در این رقابت امکان‌پذیر است و امسال مسابقات توسعه همگانی بدمینتون استان را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: زمین بدمینتون پارک مردم از ابتدای تابستان هر جمعه میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت و شرکت کنندگان در رده‌های سنی مختلف برای کسب عناوین برتر و همچنین نشان دادن نبوغ و استعداد خود در این رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول توسعه همگانی هیات بدمینتون استان اضافه کرد: مسابقات توسعه همگانی بدمینتون استان فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن نبوغ و استعداد بدمینتون‌بازان همدان است و خوشبختانه بعد از نتایج بسیار خوبی که بدمینتون‌بازان همدان در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند و امیر جباری را در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه داشتیم و مبین دهبانی نیز به اردوی استعدادیابی فدراسیون دعوت شد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز مسابقات همگانی نونهالان با حضور 32 بدمینتون باز به همراه خانواده های آنان برگزار شد و یک روز خوب و به یادماندنی را در عرصه بدمینتون استان رقم زد و موجب شد فدراسیون از برگزاری بدمینتون همگانی در همدان تقدیر کند.

دهبانی یاد آور شد: در مسابقات همگانی ملاک قهرمانی نیست اما علارغم این موضوع برای ایجلد انگیزه در بین شرکت کنندگان به نفرات برتر لوح قهرمانی اهدا گردید.

وی تصریح کرد: در بخش انفرادی نونهالان دختر پریا شریفی به عنوان قهرمانی دست یافت و ستایش اسکندری دوم شد و ملیکا جامعه بزرگ و دیانا ژاله مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مسئول توسعه همگانی هیات بدمینتون استان اضافه کرد: در قسمت نونهالان پسر محمد صالح به زارع اول شد و شایان صباغی در دوم قرار گرفت و الیاس رضایی و ماهان آقا محمدی مشترکا سوم شدند.

وی یادآور شد: سال گذشته دختران و پسران مستعد و با انگیزه همین رقابت ها در رقابت‌های همگانی کشور عملکرد خوبی داشتند و امیدوار هستیم امسال نیز در رقابت ها همگانی کشور نتایج خوبی بدست آوریم.

نظر شما