الهی‌تبار عضو شورای برگزاری جشنواره «محمد(ص) پیامبر صلح» شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۷:۲۷
کد خبر: ۳۱۷۴۹۵
طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس الهی‌تبار به سمت عضو شورای برگزاری جشنواره محمد(ص) پیامبر صلح منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،در متن این حکم آمده است:‌ برادر ارجمند جناب آقای عباس الهی‌تبار؛نظر به سوابق- دانش و صلاحیت، جنابعالی را به سمت عضو شورای برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکا به خداوند متعال و در سایه مطالعه و تعامل با کارشناسان و مدیران فعالیت‌های هنری- فرهنگی و قرآنی و استفاده از تمام ظرفیت‌های محتوایی در ارائه برنامه‌های مفید و مؤثر در برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم فرهنگی موفق باشید.

شایان ذکر است کارشناس ارشد مدیریت دولتی/ تهیه‌کننده ارشد تلویزیونی/ مدیرکل صداوسیماى مرکز همدان/ مدیرکل صداى برون مرزى/ مدیرکل بخش و بهره بردارى برون مرزى/ عضو هیئت مدیره بنیاد فرهنگی هنرى شهید مدنی/ عضو شوراى کارشناسی اگهی‌هاى بازرگانی صداوسیما/ عضو شوراى تدوین قانون تبلیغات/ مشاور اداره کل تبلیغات دولت و مشاور سازمان فرهنکی هنرى شهردارى از دیگر فعالیت‌های نامبرده بوده است.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «محمد(ص) پیامبر صلح» به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدافی چون: تبلیغ جنبه‌های انسانی، فردی، اجتماعی، مهربانی و نیز زیبایی‌های معنوی حیات پر نور پیامبر رحمت و عدالت/ آگاهی بخشی به جامعه بشری به واقعیات حیات و دستورات حضرت محمد (ص)/ تعمیم ارزش‌های والای فرهنگی و اجتماعی زندگی پیامبر اسلام (ص)/ زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان/ جایگزینی آثار مثبت زندگی پیامبران الهی به جای تولید آثار سخیف در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی/ قدردانی از هنرمندان و فیلمسازان دین‌مدار و منصف در ایران و جهان و بهره‌گیری از ابزار نافذ و تاثیرگذار سینِما در راستای تبلیغات دینی -  در ابعاد ملی و بین‌المللی طراحی شده است.

علاقمندان می‌توانند آثارشان را تا 30 مهر به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در: بالاتر از چهار راه ولیعصر- جنب دانشگاه هنر- خیابان رشت- بن بست اول- پلاک یک ارسال نمایند. همچنین، اعلام شد نخستین جشنواره فیلم «محمد(ص) پیامبر صلح» از سیستم دبیرخانه  اینترنتی و آنلاین برخوردار است و علاقمندان می‌توانند فیلم‌های کوتاه را از طریق سایت جشنواره به نشانی muhammadfilmfestival.ir ارسال نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز