ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر استان همدان با اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۲:۴۱
کد خبر: ۳۱۸۰۴۶
ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر استان همدان با اقتصاد مقاومتی
سردار غلا با بیان اینکه برای حل مشکل اقتصادی کشور باید راه را برای بسیجیان باز کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب هم بر استفاده از ظرفیت‌های نهفته بسیج تاکید کردند.معلی ابوحمزه

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در جمع فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج مهندسین شهرستان ملایر اظهار داشت: هجمه‌های دشمنان اسلام علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد تا به موضوعات مختلف با فراق باز نگاه کنیم.

وی بیان داشت: پس از جنگ تحمیلی قریب به 15 سال در بخش‌های علم ،صنعت و کشاورزی پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته‌ایم و این مقوله مدت زمان بیشتری را می‌طلبد تا زمینه‌های لازم فراهم شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: علوم انسانی می‌تواند بر سایر علوم تأثیرگذار باشد و در صورتی‌ که انسان خود ساخته باشد می‌تواند به ناب‌ترین علوم دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه حدود 300 سال کشورهای استعمارگر بر روی ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به دنبال بهره‌برداری هستند، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران 34 ساله است و در برابر مقابله با آنان است.

ابوحمزه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ما اگر به رهبری که فرمودند ما حدود 150 سال الی 200 سال از اروپاعقب هستیم و آنچه می‌تواند ما را از عقب‌ماندگی اغنا و اشباع کند میانبرهاست، گفت: میانبرها یعنی خلاقیت و نوآوری و بسیج شکل گرفته تا راه‌هایی را برود که دیگران نمی‌توانند و این کارها بدون دردسر نیست و در این عرصه جز با مدیریت جهادی نمی‌شود، ماند.

وی با اشاره به تعریف مقام معظم رهبری از مدیریت جهادی عنوان کرد: با مدیریت جهادی می‌توان مشکل کل کشور را حل کرد و لازمه آن کار، تلاش، معامله باخدا، علم، تدبیر و درایت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: رهبر فرزانه انقلاب کلیدواژه‌هایی را گوشزد می‌کنند که در برخی موارد همچون اقتصاد مقاومتی که ایشان فرمودنداقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، در شرایط تحریم، در شرایط دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین‌کننده‌ رشد و شکوفایی کشور باشد.

وی با بیان اینکه جابجایی‌ها بوده وهستند و خواهد بود اما اصول ومواضع نظام هیچ تغییری نمی‌کند، گفت: مواضع جمهوری اسلامی درعراق، بحرین، یمن، سوریه و لبنان هیچ تغییری نمی‌کند.

ابوحمزه با بیان اینکه برای حل مشکل اقتصادی کشور باید معبر را برای بسیجیان باز کرد، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود فرموده‌اند که در اولویت است که تا می‌توانید از ظرفیت‌های نهفته بسیج استفاده کنید، بسیج در هر زمینه‌ای که وارد شود و باروحیه‌ای که بسیجیان دارند غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازند.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 200 نفر از طریق اقتصاد مقاومتی در استان ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومت 24 سیاست کلی عنوان کردند و ما باید با اقتصاد مقاومتی به ظرفیت‌های خود شناخت پیدا کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با هیئت دولت فرمودندهیچ‌کس غیر از بسیج نمی‌تواند مشکل را حل کند، اگر می‌خواهید موفق باشید کار خود را باروحیه و منش بسیجی انجام دهید، بسیاری از بسیجیان ما توانمند هستند.

ابوحمزه با بیان اینکه باید یک هسته مرکزی داشته باشیم و آن شورای قشر بسیج است، گفت: باید موضوعات مختلف توسط این شورا مطالعه، بررسی و پیگیری شود تا کارهای به سرانجام برسد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها اظهار داشت: برخی از بسیجیان از سپاه جلوتر هستند، مهندسان بسیجی در راهبرد اقتصاد مقاومتی باید دوچندان تلاش داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد:حوزه‌های مقاومت بسیج مهندسان باید در خصوص جذب حداکثری جمع‌آوری ایده‌های جامعه هدف خود تلاش مضاعف داشته باشند تا اقتصاد به خودمان وابسته باشد.

وی با اشاره به ضرورت اردوهای جهادی و با بیان اینکه محرومیت زدایی واشتغالزایی در دستور کار سپاه استان است، گفت: شاد کردن یک روستایی دور نشین و محروم و کار در آفتاب سوزان کم‌تر از جهاد در راه خدا نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز