رئیس ارشاد ملایر:

دوره آموزش بازیگری نمایش در ملایر برگزار می‎شود

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۹:۲۴
کد خبر: ۳۱۸۴۷۷
دوره آموزش بازیگری نمایش در ملایر برگزار می‎شود
غلامرضا جمالی‎زاده گفت: به منظور افزایش دانش تخصصی بازیگران و ارتقای سطح کیفی تئاتر در ملایر، دوره آموزش بازیگری نمایش برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اظهار کرد: با توجه به‌وجود استعدادهای فراوان بین جوانان علاقه‌مند به هنر نمایش در ملایر و به منظور افزایش دانش تخصصی بازیگران و ارتقای سطح کیفی تئاتر در این شهرستان، دوره آموزش بازیگری نمایش برگزاری می‏‌شود.

وی گفت: در این دوره مباحث ویژه‎ای در حوزه نمایش بر اساس نظریه تئاتر شقاوت و بیومکانیک (آرتو ـ میرهولد) ـ تئاتر فیزیکال ـ تربیت سه‌گانه حس، بیان، بدن ـ پالایش ذهنی و روانی و رویداد عاطفی و هیجانی با تدریس مجتبی شجاعی کارشناس ارشد رشته بازیگری و کارگردانی به هنرآموزان و شرکت‌کنندگان ارائه می‎شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه این دوره شامل 10 جلسه چهارساعته است، افزود: این جلسات از 24 شهریور تا چهارم مهرماه از ساعت 15 تا 19 در مرکز آموزش هنر واقع در بلوار 15 خرداد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت‎های سال‎های اخیر هنرمندان شهرستان ملایر و به خصوص حوزه نمایش این شهرستان در سطوح ملی و بین‌المللی ادامه داد: گروه‎های نمایشی ملایر به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی در این زمینه فعالیت دارند و با وجود کاستی‌های موجود خوشبختانه در تمام زمینه‎ها شاهد درخشش این عزیزان هستیم.

جمالی‌زاده تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در حد بضاعت خود نسبت به فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای ادامه فعالیت هنرمندان خود تلاش کرده است.

وی گفت: برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر امیدواریم که سایر نهادها و ادارات نیز در این راه همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما