قائم مقام باشگاه الوند خبر داد

الوند به وحدت الوند همدان تغییر نام داد

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۴:۰۴
کد خبر: ۳۱۸۷۵۷
الوند به وحدت الوند همدان تغییر نام داد
گل محمدی گفت: تیم فوتبال دسته دومی باشگاه الوند، در رقابت‌های امسال با نام «وحدت الوند همدان» در رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

قائم مقام باشگاه الوند در گفتگو با خبرنگار برنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: بعد از مشکلات و حواشی که برای تیم الوند در چند ماه اخیر به وجود آمد سرانجام تصمیم گرفتیم که این تیم در همدان باقی بماند.

وی با بیان اینکه به عشق جوانان این شهر تیم الوند را مدیریت می‌کنیم، گفت: قول مساعد مسئولان ورزش استان مبنی بر کمک مالی، انگیزه لازم برای انجام این کار سخت را دوبرابر کرده است.

گل محمدی با بیان اینکه حدود 20 روزی است که تمرینات این تیم آغاز شده است؛ خاطرنشان کرد: ما بنا را بر این گذاشتیم تا از قابلیت بومی موجود استفاده کنیم و تصمیم داریم حداقل 70 درصد بازیکن بومی در تیم داشته باشیم.

وی با اشاره به جوان بودن کادر فنی تیم افزود: در حال حاضر منوچهر بیگم‌جانی به عنوان سرمربی و مصطفی کاشی به عنوان مربی حضور دارند و بازیکنان مورد نظر را ارزیابی و انتخاب کرده‎اند.

گل محمدی با اشاره به اینکه با توکل به خدا قرار است حضور متفاوتی در لیگ داشته باشیم تصریح کرد: تمام امید ما اول خداست و بعد از آن قول مدیرکل ورزش و جوانان مبنی بر کمک 200 میلیون تومانی؛ ما را وارد گردونه لیگ دسته دوم کرده است.

وی یادآور شد: با مشورتی که با پیشکسوتان فوتبال همدان گرفتیم قرار شده امسال با اسم «وحدت الوند همدان» در مسابقات شرکت کنیم.

قائم مقام باشگاه الوند با بیان اینکه به خاطر شعار سال تصمیم بر این تغییر گرفته شده است، تصریح کرد: یکی از دلایل عدم پیشرفت همدان در ورزش این است که همدیگر را به معنای واقعی قبول نداریم.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن عنوان «وحدت» به الوند امیدواریم این وفاق و همدلی صورت بگیرد؛ افزود: الوند برند بومی همدان است و ما تلاش می‌کنیم با همت و غیرت دلسوزان ورزش آبرودار ورزش این خطه باشیم.

لیگ دسته دوم با حضور 40 تیم در چهار گروه از پنجم مهرماه آغاز می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

در مرحله دوم این رقابت‌ها 12 تیم صعود کرده در دو گروه 6 تیمی با هم مسابقه خواهند داد که در نهایت تیم‌های اول هر گروه مستقیماً صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی آف می‌روند.

از هر گروه نیز چهار تیم به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

تیم وحدت الوند همدان با تیم‌های نماینده جزیره کیش، فولاد نوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و تربیت ایلام هم‌گروه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز