رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر

واقفین وقف‌های خود را با توجه به نیاز روز جامعه انجام دهند

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۲:۰۳
کد خبر: ۳۲۰۳۱۰
واقفین وقف‌های خود را با توجه به نیاز روز جامعه انجام دهند
اسدپور با بیان اینکه ازدواج و تحصیل از موارد مورد نیاز جامعه کنونی است از واقفین خواست وقف‌های خود را با توجه به نیاز روز جامعه انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع بسته‌های مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن مهرماه و فصل بازگشایی مدارس، در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش این طرح برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح مهر تحصیلی بیش از 700 بسته لوازم تحصیلی به جامعه هدف اهدا می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با تشریح نحوه توزیع این بسته‌ها در جامعه هدف، گفت: این بسته‌ها به دانش‌آموزان کم‌بضاعت و مستمند مورد شناسایی شده اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم اهدای بسته‌های تحصیلی با حضور دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان روز 30 شهریور برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف هر ساله در راستای عمل به نیات واقفین خیراندیش در حوزه حمایت‌های تحصیلی، طرح مهر تحصیلی را برای دانش‌آموزان نیازمند مدیریت و اجرا می‌کند.

اسدپور با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی یکی از رسالت‌های اداره اوقاف در راستای اجرای امینانه نیت واقفین است، بیان کرد: این طرح در راستای ترویج فرهنگ وقف در زمنیه کمک به دانش‌آموزان نیازمند و تشویق واقفین به وقف‌های جدید در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ازدواج و تحصیل از موارد مورد نیاز جامعه کنونی است از واقفین خواست وقف‌های خود را با توجه به نیاز روز جامعه انجام دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به برکات و آثار وقف در زندگی واقفان تأکید کرد: برگزاری این مراسم در راستای اطلاع‌رسانی و تشویق مردم به سمت وقف‌های جدید به ویژه نیازهای روز جامعه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز