دومین کتاب ربانی مهر منتشر شد:

چاپ کتاب " مدیریت علوی " با عنوان گمشده امروز جامعه

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۷:۳۱
کد خبر: ۳۲۰۳۴۱
چاپ کتاب  مدیریت علوی  با عنوان گمشده امروز جامعه
کتاب " مدیریت علوی " با موضوع مدیریت در جامعه اسلامی و مقایسه مدیریت امروز جامعه با مدیریت مدنظر امام علی ( ع ) به عنوان شاخص مدیریت در جامعه اسلامی به قلم اسدا . . . ربانی مهر معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منتشر شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نویسنده این کتاب گفت : هدف از انتشار این کتاب تــوجه جامــعه بالاخص مدیران به شاخص های مدیریت در جامعه اسلامی است که متاسفانه از این شاخص ها فاصله گرفته ایم .

وی گفت : این کتاب به صورت تحلیلی و انتقادی در مطالبی با موضوع اخلاق در مدیریت ، مردم داری ، توجه به محرومین ، اهمیت نظارت و بازرسی در جامعه ، امانت داری در مسئولیت و. . . مورد بحث و بررسی قرار گرفته است .

نویسنده کتاب " مدیریت علوی " گفت : نهج البلاغه گمشده امروز جامعه است و متاسفانه بسیاری از مدیران جامعه ما حتی یک بار به این کتاب ارزشمند که گنجینه مدیریت در جامعه اسلامی است را مطالعه نکردند .

وی گفت : جرج جرداق مسیحی 200 بار نهج البلاغه را مطالعه کرد و این برای مدیران جامعه اسلامی شایسته نیست که با اصول مدیریتی علی ( ع ) که در نهج البلاغه آمده بیگانه باشند .

ربانی مهر گفت : این کتاب در سال 91 نگارش آن انجام شده شد و سال 92 مجوز آن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد و از سوی انتشارات فراگیر هگمتانه مجوز چاپ گرفت و می تواند برای همه مردم بالاخص مدیران و دانشجویان رشته مدیریت بسیار تاثیر گذار باشد .

وی در پایان اضافه کرد : نهج البلاغه دارای 241 خطبه ، 79 نامه و 480 حکمت است که موضــوع اصلی آن حکومت داری است و باید سعی کنیم این کتاب ارزشمند از غفلت و مظلومیت خارج شود و جامعه بیشتر با آن آشنا شود .

علاوه بر کتاب " مدیریت علــوی " در سال 1389 اولین کتاب اسداله ربانی مهر با عنوان " فریاد قلم " منتشر شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز