عملیات بزرگ کربلای ۴ در همدان بازسازی می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۹:۳۰
کد خبر: ۳۲۰۷۱۳
عملیات بزرگ کربلای ۴ در همدان بازسازی می‌شود
مظاهر مجیدی از بازسازی عملیات کربلای ۴ به مدت ۷ شب به مناسبت هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع)همدان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 450برنامه در نواحی مقاومت بسیج سطح استان و یک هزار 200 پایگاه همدان برگزار می‌شود.

مجیدی بازخوانی عملیات کربلای 4 به مدت7 شب را از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود در هر شب حدود 5هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

وی بازسازی ونمایش رزمی این عملیات از مهمترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: این برنامه از جمله محوری ترین برنامه‌های شاخص هفته مبارک دفاع مقدس که به همت بسیجیان از یکماه پیش مقدمات برگزاری این نمایش آغاز شده و از اول مهرماه به مدت یک هفته هر شب بعد از نمازمغرب و عشا در باغ موزه دفاع مقدس اجرا می‌شود.

مجیدی با اشاره به نقش مردم همدان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: تقدیم بیش از 8 هزار شهید برای بقای انقلاب اسلامی و دفاع از آرمانهای اسلام در برابر استکبار جهانی و شیطان بزرگ گواهی بر این ادعاست، ضمن اینکه مردم همدان در پشتیبانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشتند.

وی بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با هدف بازخوانی رویدادهای دفاع مقدس برای نسلهای جدید و دوم و سوم پیش بینی شده تا با فرهنگ دفاع مقدس آشنایی بیشتری کسب کنند.

مجیدی با اشاره به بازخوانی عملیات کربلای 4 در همدان گفت: هر چند رزمندگان اسلام در عملیات کربلای چهار فتحی نداشتند ولی این عملیات بستری برای پیروزی در عملیات کربلای5 شد و با توجه به استقبال مردم کشور از برنامه های تشییع و خاکسپاری 175 شهید غواص این برنامه در همدان اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه نخستین روز از هفته دفاع مقدس در مورخ 31 شهریورماه با نام نیروهای مسلح، سلحشوری و پایمردی است، گفت: در این روز رژه نیروهای مسلح از ساعت 9 صبح و با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج و سپاه در میدان باباطاهر همدان برگزار می‌شود.

برزگر افزود: در دومین روز از این هفته عطرافشانی از گلزار شهدا از ساعت 7 و نیم صبح در باغ بهشت همدان و در تمام مراکز شهرستانها توسط بنیاد شهید و با همراهی نیروهای مسلح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری پیاده روی سراسری خانوادگی در تمام مراکز شهرستانها در چهارمین روز از هفته دفاع، سرکشی از خانواده شهدا، رونمایی کتاب وقتی مهتاب گم شد خاطرات جانباز 70 درصد علی خوش لفظ، معرفی شهید حقگویان به عنوان شهید شاخص اصناف کشور، افتتاح پایگاه‌های مقاومت و سوله های ورزشی، گردهمایی سرگروه‌های حلقات صالحین، دیدار با ائمه جمعه، اختصاص سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه به فرماندهان سپاه و دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

جانشین فرمانده سپاه همدان بیان کرد: جشنواره مالک اشتر نیز در روز ششم مهرماه امسال در راستای بصیرت افزایی و دشمن شناسی و با تجلیل از فرماندهان و مسئولان حوزه های مقاومت برگزار می‌شود.

برزگر با بیان اینکه استان همدان دارای روایتگران فتح زیادی است که به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند، اظهار داشت: روایتگری در مدارس و مساجد از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز