رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند در گفت‌وگو بابرنا:

۴۵ مأموریت بالگرد اورژانس هوایی در نهاوند انجام شد

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۲:۱۱
کد خبر: ۳۲۱۱۲۶
۴۵ مأموریت بالگرد اورژانس هوایی در نهاوند انجام شد
حمیدرضا سیف گفت: با کمک بالگرد اورژانس هوایی دو صدم مرد 65 و 23 ساله صحنه تصادف در 45 عملیات هوایی استان از مرگ نجات یافتند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در نهاوند اظهار داشت: بالگرد اورژانس هوایی پایگاه گاماسیاب در پنجمین عملیات امداد هوایی خود دو مرد مردم 65 و 23 ساله صحنه تصادف را به‌سلامت به بیمارستانی بعثت همدان منتقل کرد.

 

وی گفت: به دنبال درخواست بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند از اورژانس 115 در خصوص اعزام دو مرد 65 و 23 ساله مصدوم صحنه برای اعزام به بیمارستان بعثت همدان بر اساس هماهنگی اپراتور مرکز 115 با مرکز همدان، دستور پنجمین عملیات پرواز اورژانس هوایی توسط بالگرد امداد و نجات هلال‌احمر استان به نهاوند صادر گردید.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: با انجام این عملیات امداد هوایی در نهاوند 45 سورتی پرواز بالگرد امداد و نجات استان همدان در شهرستان نهاوند انجام شد و دو مصدوم حادثه تصادف رانندگی به‌سلامت به بیمارستان بعثت همدان منتقل و مورد مداوا قرار گرفتند.

 

سیف بیان کرد: به‌محض اطلاع از طریق سامانه امدادی 115 تمامی هماهنگی‌ها با مرکز استان انجام شد و دو مصدوم توسط یک دستگاه آمبولانس به پایگاه فوریت‌های پزشکی در منطقه گاماسیاب در نزدیکی روستای وراینه منتقل شدند و ازآنجا سوار بر بالگرد به بیمارستان بعثت اعزام شد.

 

وی افزود: در 4 عملیات پیشین توسط امداد هوایی استان همدان یک زن حامله مبتلابه دیابت سرنشینان یک دستگاه وانت پیکان سقوط کرده به دره گاماسیاب و همچنین مصدومان حادثه تصادف در سه‌راهی محور کنگاور و نهاوند و یک حادثه دیگر جاده‌ای به بیمارستان‌های همدان و کرمانشاه اعزام شدند.

 

سیف اظهار داشت: تاکنون بیش از 80 مورد اعزام بین مراکز درمانی درون و برون‌استانی و 5 مورد نیز امداد هوایی در نهاوند انجام‌شده همچنین در ماه‌های گذشته نزدیک به 800 مأموریت امدادی باهدف کمک به سانحه دیدگان سوانح توسط نیروهای اورژانس این شهرستان انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز