رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان

۱۹ برنامه به همت شورا و شهرداری همدان در هفته دفاع مقدس برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۲:۵۵
کد خبر: ۳۲۲۰۲۵
۱۹ برنامه به همت شورا و شهرداری همدان در هفته دفاع مقدس برگزار شد
علی رضایی بر باشکوه برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس توسط مدیریت شهری تاکید کرد و از برگزاری ۱۹ برنامه به همت شورا و شهرداری همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا باتبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: این هفته یادآور مجاهدت و مردانگی های کسانی است که تا ابد نام خود را بر جریده عاشقان و دلباختگان مکتب حسینی ثبت و ضبط کردند و باید یاد این بزرگواران را گرامی داشت.

رضایی اضافه کرد: شهرداری همدان برای اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی طرح و پیشنهادات خود را به شورا ارائه دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان نیز به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۱۹ برنامه مختلف فرهنگی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

محمدرضا بیاناتی آذین‌بندی، نصب بنر و تابلوهای مصور نامگذاری شهدا در معابر سطح شهر را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنرهای تلفیقی به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در شهر و نیز در سر درب ۲۰۰ مدرسه در حال نصب است.

وی بر تقویت برگزاری اردوهای آموزش شهروندی برای بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس سفرنامه شهدای گمنام، نصب بنر تلفیقی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نگارخانه فرهنگسرای عین‌القضات همدانی و بازدید از خانواده‌های شهدا و جانبازان شهرداری همدان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان با اشاره به اینکه در این هفته مسابقات مختلف ورزشی نیز برگزار می‌شود، یادآور شد: صعود به میدان میشان و تجدید میثاق شهدای گمنام، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و بازدید ورزشکاران شهرداری از باغ موزه دفاع مقدس از برنامه‌هایی است که برگزار خواهد شد.

بیاناتی از حضور پرسنل شهرداری در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای معزز را نیز از برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: در برنامه‌های فرهنگسرای شهر همدان و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه راویان دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی از آذین‌بندی و برگزاری نمایشگاه یادبود شهدا در مجموعه آبی تفریحی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد و افزود: مشارکت در برنامه برگزاری مراسم اربعین شهدای گمنام در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) انجام خواهد شد

نظر شما