مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه پوشاک :

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت پوشاک در همدان برگزاری می شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۱:۲۲
کد خبر: ۳۲۳۰۲۹
نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت پوشاک در همدان برگزاری می شود
حمید‌رضا بابایی گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت پوشاک و صنایع وابسته استان همدان هفتم تا دهم مهر‌ماه در نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه پوشاک در همدان اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت پوشاک و صنایع وابسته همدان هفتم تا دهم مهر‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

وی گفت: نمایشگاه صنعت پوشاک و صنایع وابسته همدان به همت اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه در استان برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه پوشاک در همدان خاطر‌‌نشان کرد: 700 واحد‌ صنفی در استان همدان فعالیت می‌کنند که تعدادی از این اصناف در نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با توجه به عملکرد اصناف فعال و به منظور معرفی ظرفیت اصناف استان‌ها برگزار می‌شود.

بابایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش رقابت بین واحد‌های صنفی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف افزایش رقابت واحد‌های صنفی و صنایع وابسته به منظور دستیابی به فروش بالاتر، افزایش سطح کیفیت کالا‌ها و شناسایی ظرفیت‌های استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان‌های اصفهان، رشت، کرمانشاه، سنندج، اراک، قزوین و همدان حضور دارند.

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه تخصصی پوشاک همدان، افزود: نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت پوشاک و صنایع وابسته همدان در سالن ابن‌سینای نمایشگاه بین‌المللی و در 50 غرفه برگزار می‌شود که 20 غرفه در اختیار متقاضیان بومی قرار می‌گیرد.

وی گفت: ششم مهر‌ماه نیز همایش ملی پوشاک با حضور قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران، مدیرکل حوزه پوشاک و البسه وزارت صنع، معدن و تجارت، مدیر عامل صندوق ضمانت، مدیرعامل بانک کار‌آفرین، نمایندگان استان در مجلس و برخی مسئولان استانی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز