اجرای ۱۵ نمایش در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۵:۰۹
کد خبر: ۳۲۶۰۱۵
اجرای ۱۵ نمایش در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
در چهارمین روز از بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 نمایش صحنه ای و خیابانی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ امروز ، همزمان با چهارمین روز جشنواره نمایش «بیدلی بیدلان» از اردبیل که نویسندگی آن را ابراهیم عادل نیا و کارگردانی آن را حسن شیخ زاده برعهده دارد در بخش مسابقه کودک سه سانس 10:30 ، 16 و 18  در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی به روی صحنه می رود.

همچنین « یه دنیای رنگی» در بخش مسابقه کودک به کارگردانی و نویسندگی فریبا یعقوبلو از همدان به مدت 45 دقیقه در پلاتو شماره یکی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی در ساعت های 10:30 ، 16 و 18 اجرا می شود. نمایش «ستاره چشمک زن خوابالو» هم به نویسندگی و کارگردانی پیتر اشتامد از کشور آلمان و در بخش تئاتر بین الملل به مدت 30 دقیقه در پلاتو شماره دو استاد نصرالله عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی در سه سانس 10:30 ، 16 و 18 به روی صحنه می رود.

نمایش «ریناد روباهه» به نویسندگی آرتور فاکویز و کارگردانی هادی شجاعی از بهبهان با مدت زمان اجرای 70 دقیقه و در بخش مسابقه نوجوان در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در سه سانس در ساعات  10:30 ، 16 و 18 اجرا خواهد شد.

نمایش «غولاقو» به کارگردانی و نویسندگی امیر مشهدی عباس از تهران در بخش مسابقه نوجوان به مدت 60 دقیقه در تالار فجر در ساعات  10:30 ، 16 و 18  و نمایش «شنل قرمزی» به نویسندگی و کارگردانی فهیمه میرزا حسینی از تهران به مدت 20 دقیقه و در بخش تئاتر خردسال در ساعات  10:30 ، 16 و 18  در آمفی تئاتر اداره کل ارشاد اجرا می شود.

نمایش «نجات مادر» به نویسندگی و کارگردانی مارکوهولیکالا  اوتسوکانتو  از کشور فنلاند به مدت 45 دقیقه در بخش تئاتر بین الملل در ساعات 16 و 18 در کانون مهدیه به روی صحنه می رود.

در بخش نمایش خیابانی در روز یکشنبه نمایش «قصه ها»به نویسندگی امیرحسین شفیعی از ورامین به مدت 20 دقیقه ساعت 17  و نیز نمایش «روزی به غیر از هر روز» به نویسندگی فرشید تمری و کارگردانی جواد رحیم زاده از چناران ساعت 18 به مدت 20 دقیقه هر دو در شهربازی رنگین کمان اجرا خواهند شد.

نمایش های «بچه های کار» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه از سنقر و «آبدزدک» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت از آستانه اشرفیه به ترتیب در ساعت 17 و 18 هردو به مدت 20 دقیقه در پارک کودک اجرا می شوند.

همچنین امروز  در محوطه سالن آوینی نمایش های «نمایش سنتی پتروشکا» به کارگردانی و نویسندگی الکساندر گرف از کشور روسیه به مدت 20 دقیقه،«اکوان» به نویسندگی مهدی شادمانی و کارگردانی سعید باغبانی از همدان به مدت 30 دقیقه و «پاپا» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از تهران با مدت زمان اجرای 15 دقیقه به ترتیب در ساعات 16، 17 و 18 اجرا خواهند شد.

نظر شما