سرمربی پاس همدان

با پیروزی برابر مس رفسنجان از بحران خارج می شویم

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۹:۵۸
کد خبر: ۳۲۶۳۲۷
با پیروزی برابر مس رفسنجان از بحران خارج می شویم
مهابادی گفت: چند هفته نیز تیم پاس وارد بحران شد که امیدوار هستم با برتری برابر مس رفسنجان از بحران خارج شویم و روند صعودی خود را در جدول آغاز کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار هفته گذشته پاس برابر ماشین‌سازی تبریز و شکست پاس اظهار داشت: گل‌هایی که پاس در دیدار برابر ماشین‌سازی دریافت کرد بسیار اتفاقی بود و تمام این ۳ گل با تغییر مسیر وارد دروازه پاس شد.

داوود مهابادی افزود: پاس خط دفاعی بسیار خوبی دارد اما یک مقدار بدشانسی و استرس یقه تیم پاس را گرفته و بازیکنان باید بیشتر تمرکز کنند چون گل‌هایی که پاس دریافت می‌کند بسیار مفت هستند.

وی با اشاره به تغییر مدیرعامل پاس گفت: بهرام یدی هم برای پاس بسیار زحمت کشید و عزیزی مدیرعامل جدید نیز کارنامه مدیرعاملی بسیار خوبی دارد و به نظر تیم روند خوبی پیدا خواهد کرد و قدم مدیرعامل جدید برای پاس خوب خواهد بود.

مهابادی بابیان اینکه حساسیتی روی بازیکن خاصی ندارم و از هرکس که صلاح ببینم استفاده خواهم کرد، گفت: اینکه یک تیم ۵ هفته نتیجه بگیرد دلیل بر این نمی‌شود که به‌طورقطع مدعی لیگ برتر است و اگر هم‌تیمی چند هفته نتیجه نگیرد بازهم دلیل نمی‌شود که این تیم نمی‌تواند مدعی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: چند هفته نیز تیم پاس وارد بحران شد که امیدوار هستم با این بازی از بحران خارج شویم و روند صعودی خود را در جدول آغاز کنیم.

وی بابیان اینکه لیگ یک غیرقابل‌پیش‌بینی است، بیان کرد: هفته گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد تیم پیکان تهران برابر مس رفسنجان شکست بخورد اما این اتفاق افتاد که نشانمی هد لیگ دسته اول فوتبال خصوصی در این فصل کاملاً غیرقابل‌پیش‌بینی است.

مهابادی با اشاره به دیدار این هفته پاس برابر مس رفسنجان گفت: بازی برابر مس شروع دوباره‌ای برای پاس در لیگ دسته اول فوتبال خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: مس رفسنجان تیم خوبی است و در فصل گذشته نیز تا پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد اما به‌طورقطع با تمام وجود برای کسب ۳ امتیاز بازی وارد میدان خواهیم شد.

وی با درخواست از هواداران و مردم همدان بیان کرد: هواداران باید کمی صبور باشند و ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق کنند و اجازه ندهند تعداد کمی تماشاگرنما باعث شوند تیم وارد حاشیه شود.

مهابادی عنوان کرد: با یاری خدا و تشویق هواداران نخستین پیروزی پاس را در این هفته در همدان جشن خواهیم گرفت.

نظر شما