دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

در راه برگزاری مطلوب جشنواره بیست و دوم از هیچ تلاشی فروگذاری نکردیم

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۶:۰۴
کد خبر: ۳۲۶۸۴۷
در راه برگزاری مطلوب جشنواره بیست و دوم از هیچ تلاشی فروگذاری نکردیم
شهرام کرمی با بیان اینکه من عضو کوچکی از خانواده تئاتر کودک و نوجوان هستم و در راه برگزاری مطلوب جشنواره بیست و دوم از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم، اظهار کرد: مسئولان استان همدان بسیار همراهی صمیمانه‌ای در برگزاری این جشنواره داشتند که باید از آنها تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به فاجعه منا و همدردی خانواده تئاتر کشور با خانواده‌های آنها اظهار کرد: آیین پایانی این جشنواره به یاد «هما روستا» هنرمند عرصه تئاتر و سینمای کشور نیز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره بیست و دوم با شور و انرژی هنرمندان همراه بود، گفت: این جشنواره با تمام و نقاط قوت و ضعف خود امروز به پایان رسید و از همین امروز با جدیت بیشتر برای جشنواره بیست و سوم برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در ادامه سخنانش هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان را سرمایه‌ای عظیم برای کشور دانست و گفت: به سهم خودم از هنرمندان نجیب، شریف و کم‌توقع تئاتر به عنوان پشتوانه تئاتر کشور تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه من عضو کوچکی از خانواده تئاتر کودک و نوجوان هستم و در راه برگزاری مطلوب جشنواره بیست و دوم از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم، اظهار کرد: مسئولان استان همدان بسیار همراهی صمیمانه‌ای در برگزاری این جشنواره داشتند که باید از آنها تقدیر کرد.

کرمی برگزاری پربار و مطلوب جشنواره بعدی را نیازمند به حمایت بیشتر دانست و افزود: امسال به عنوان سال تئاتر نامگذاری شده و امیدواریم این موضوع منجر به حمایت از جریان تئاتر کودک و نوجوان در سطح کشور شود.

نظر شما