کاهش۲۸ درصدی وقوع جرم در تویسرکان

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۶:۰۷
کد خبر: ۳۲۷۱۰۲
کاهش۲۸ درصدی وقوع جرم در تویسرکان
سرهنگ داوود بیات گفت: میزان وقوع جرم در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت زمان مشابه خود در سال گذشته 28 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، جانشین فرمانده انتظامی ناحیه تویسرکان در نشست پلیس، امنیت و اصناف در تویسرکان افزود: همچنین در شش ماه نخست سال جاری شاهد افزایش 136 درصدی کشف انواع مواد مخدر ، رشد شش درصدی دستگیری مجرمین و افزایش 110 درصدی معتادان متجاهر در شهرستان بوده ایم.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با توجه به وقوع چند فقره سرقت، 12 هزار ساعت فعالیت با گشت های محسوس و نامحسوس برای پیشگیری از وقوع سرقت در شهرستان تویسرکان انجام گرفته است.

بیات از دستگیری یک باند حرفه ای سرقت در تویسرکان که در جریان یک سرقت در شهرستان نهاوند در سال گذشته مرتکب قتل شده بودند خبر داد و اذعان کرد: سارقان این گروه حرفه ای به 17 فقره سرقت در سطح شهرستان تویسرکان اعتراف کردند.

وی با اشاره به شعار سال جاری هفته ناجا با عنوان پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش تاکید کرد: نیروی انتظامی باید ضمن برخورداری از اقتدار و قاطعیت رفتاری توام با رافت و مهربانی و دوری از تبعیض را همواره در دستور کار خود داشته باشد.

بیات اضافه کرد: نیروهای انتظامی بر اساس احکام الهی، قانونمداری و اصل انجام وظیفه شرعی، تعامل با عموم مردم و دستگاه های مختلف اجرایی را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری در سطح کشور گفت: پلیس بر اساس قانون با فعالیت های زود هنگام تبلیغاتی و دیگر جرائم این بخش با قاطعیت برخورد می کند.

بیات خاطر نشان کرد: گر چه وظیفه پلیس و نیروی انتظامی برخورد قاطع با مجرمین و فعالیت های سلبی است اما در چند سال اخیر این نیرو به فعالیت های ایجابی و آموزشی نیز توجه ویژه داشته است.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز