رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد

کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران در همدان برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۷:۱۲
کد خبر: ۳۲۷۱۸۲
کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران در همدان برگزار می شود
حبیب‌الله موسوی‌بهار از برگزاری کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران در روزهای 16 تا 18 مهرماه امسال خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران در روزهای 16 تا 18 مهرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: این کنگره با حضور چندین تیم از جراحان نامدار از کشورهای آلمان، فرانسه، ترکیه، ایتالیا و ... در همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنگره به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، افزود: آن از بزرگترین و مهمترین گردهمایی جراحان اعصاب در کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به حضور پروفسور مجید سمیعی و تیم همراهش در این کنگره، گفت: ایشان امروز وارد همدان می‌شوند و بعداز ظهر نیز در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی نشست هم‌اندیشی با دانشگاهیان و اساتید خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امشب پرفسور سمیعی با استاندار و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان دیدار خواهد کرد، افزود: پسر پروفسور سمیعی از جراحان گوش، حلق و بینی در خصوص تکنیک‌های جدید کاشت حلزون به هم‌اندیشی با پزشکان خواهد پرداخت.

موسوی‌بهار گفت: از آنجا که جراحی‌هایی مشترک میان گوش، حلق و بینی و اعصاب وجود دارد در این خصوص نکات ارزشمندی در کنگره ارائه خواهد شد. 

وی با اشاره به برنامه‌های بعدی پرفسور سمیعی در همدان خاطرنشان کرد: بازدید از دانشکده پزشکی و بیمارستان بعثت به ویژه از مرکز کاشت حلزون و بخش جراحی اعصاب انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان هدف از برگزاری کنگره را تبادل اطلاعات در خصوص جراحی اعصاب دانست و افزود: هر انجمن علمی حداقل سالی یک بار به برگزاری کنگره علمی کشوری می‌پردازد تا پژوهش‌های مربوطه در آن ارائه شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره تحرک و پویایی را به دانشگاه علوم‌ پزشکی همدان خواهد آورد، گفت: باید مجامع علمی بیشتری در استان برگزار شود تا دانشگاهیان از دستاوردهای ایران و جهان آشنا شوند.

موسوی‌بهار با بیان اینکه این کنگره اطلاعات جامع و کاربردی را به گروه جراحی اعصاب دانشگاه علوم پزشکی همدان خواهد داد، افزود: امیدواریم بتوانیم برای راه‌اندازی رشته تخصصی جراحی اعصاب از این کنگره استفاده کنیم.

وی در پایان با دعوت از جامعه دانشگاهی برای حضور در نشست بعد از ظهر و نیز در کنگره، گفت: علاقمندان می‌توانند از نزدیک با مقالات جراحی آشنا شوند و با جراحان نامدار جهان به گفت‌وگو بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز