اجرا ۱۱۶ حکم پلمب توسط شهرداری همدان

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۱:۳۲
کد خبر: ۳۲۷۴۲۲
اجرا ۱۱۶ حکم پلمب توسط شهرداری همدان
بابک اسدیان افزود: واحد اجرای احکام نیز 116 حکم پلمب و 12 حکم تخریب را در دو ماه گذشته اجرا کرده که 113 مورد از احکام پلمب در خصوص برج سعیدیه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره اجراییات و کنترل و نظارت شهرداری همدان شامگاه چهارشنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در خصوص عملکرد دو ماهه این اداره اظهار کرد: در مناطق شهرداری همدان در دو ماه گذشته، 550 مورد تعطیلی کار بدون مجوز، توقیف خودرو و مصالح 14 مورد، تخریب با دست و بدون لودر 17 مورد، حمل مصالح 20 مورد، ضبط ادوات و لوازم غیرقانونی 437 مورد، جمع‌آوری اتاقک 14 مورد، جمع‌آوری سازه سبک و غیرقانونی سه مورد، اخذ مجوز 108 مورد و تخریب کمیسیون ماده 100 نیز 17 انجام شده است.

وی افزود: واحد اجرای احکام نیز 116 حکم پلمب و 12 حکم تخریب را در دو ماه گذشته اجرا کرده که 113 مورد از احکام پلمب در خصوص برج سعیدیه بوده است.

رئیس اداره اجراییات و کنترل و نظارت شهرداری همدان با بیان اینکه تعداد نیروهای اداره برای پوشش تمام محدوده شهر کافی نیست، تصریح کرد: درخواست مجوز خرید 12 دوربین مداربسته را برای رصد ساخت و سازهای غیرمجاز به شهرداری همدان ارائه دادیم تا از این طریق بتوانیم این ساخت و سازها را رصد کرده و مانع شویم.

وی با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی گشت مخصوص باغات هستیم، ادامه داد: خودروهای در اختیار پلیس ساختمان بدون آژیر و چراغ گردان هستند و چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

اسدیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد بسیاری از نیروهای اداره کنترل و نظارت بازنشسته و یا در حال بازنشستگی هستند و نیرویی برای جایگزینی آنان را نیز در نظر نگرفته شده است.

وی گفت: در حال حاضر کیوسک‌های مستقر در نواحی مختلف شهر به طور مداوم عبور و مرور ماشین‌های حامل مصالح ساختمانی را رصد می‌کنند اما به نیروی بیشتری نیاز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز