استاندار همدان:

اشتغال یکی از مهمترین دغدغه خانواده ها و جوانان امروز است

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۲:۳۵
کد خبر: ۳۲۷۴۳۶
اشتغال یکی از مهمترین دغدغه خانواده ها و جوانان امروز است
محمد ناصر نیکبخت با بیان اینکه هم اکنون ماهانه یکهزار شغل جدید در استان همدان ایجاد می شود، تصریح کرد: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه خانواده ها و جوانان امروز است.ت

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان روز چهارشنبه در همایش ملی تحولات جمعیتی ایران، فرصت ها و تهدیدها در همدان با اشاره به افزایش چشمگیر آمار ازدواج در این استان افزود: دولت تدبیر و امید به این نتیجه رسیده که برای ایجاد رشد جمعیت در کشور باید موانع ازدواج رفع شود.

وی اظهار کرد: نمونه بارز موانع ازدواج، وجود نداشتن شغل پایدار برای جوانان است.

وی تاکید کرد: آمار ازدواج هم اکنون در همدان به حد مطلوبی رسیده است.

استاندار همدان تصریح کرد: هم اکنون به ازای هر پنج ازدواج در این استان یک مورد طلاق انجام می شود.

وی با بیان اینکه همواره تناسب مناسبی بین ازدواج و طلاق در کشور وجود ندارد اظهار کرد: مباحث مربوط به ازدواج، طلاق و اشتغال باید در این نشست ها به وسیله محققان و اساتید برجسته کشور، بررسی و راهکارهای عملی برای آن ارایه شود.

نیکبخت بیان کرد: رشد جمعیت، موجب ایجاد پویایی در کشور می شود و صاحبنظران این حوزه در کشور می توانند با مباحث علمی در این زمینه نقش تعیین کننده ای برای تصمیم سازی ایفا کنند.

وی گفت: براساس سیاست های رشد جمعیت و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه، برگزاری همایش های علمی و تخصصی در سطح ملی می تواند در تدوین برنامه ششم تاثیر بسزایی داشته باشد.

نرخ باروری در استان همدان 1.9 درصد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز