فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان

یکی از الگوهایی که خداوند به امت اسلامی هدیه کرد سردار شهیدحاج حسین همدانی است

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۳:۱۸
کد خبر: ۳۲۹۲۸۰
یکی از الگوهایی که خداوند به امت اسلامی هدیه کرد سردار شهیدحاج حسین همدانی است
سردار ابوحمزه با بیان اینکه الگوها یکی از محورهای مهم تغییر رفتار مردم هستند، ادامه داد:‌ شهدا بهترین الگو برای ما هستند و یکی از الگوهایی که خداوند به امت اسلامی هدیه کرد سردار شهیدمان حاج حسین همدانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم یادبود سردار حسین همدانی در حسینیه امام(ره) همدان اظهار کرد:‌ دشمن برای مبارزه با انقلاب اسلامی سه استراتژی «نفوذ»، «استحاله» و «براندازی» را دنبال می‌کند.

وی افزود:‌ مقام معظم رهبری در بیانات راهگشایشان به ابعاد مختلف جنگ نرم اشاره کردند که اگر بخواهیم در عرصه مبارزه با آن موفق شویم باید به این سه محور توجه لازم را داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در این عرصه باید اعتقادات و باورهای جامعه را ارتقا بخشیم و الگوهای مورد پذیرش و قبول اسلام را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه الگوها یکی از محورهای مهم تغییر رفتار مردم هستند، ادامه داد:‌ شهدا بهترین الگو برای ما هستند و یکی از الگوهایی که خداوند به امت اسلامی هدیه کرد سردار شهیدمان حاج حسین همدانی است.

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: هرچه بهتر ابعاد شخصیت سردار همدانی را تبیین کنیم بیشتر راهگشا بوده و چراغ راه ما خواهد بود.

وی گفت: برای رسیدن به امت واحد اسلامی که در هدف‌گذاری مقام عظمای ولایت ترسیم شده؛ قطعاً در آینده نیاز به واکاوی بیشتر در شخصیت سردار همدانی را داریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سردار همدانی در مقابله با فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی نقش مهمی را ایفا کرد، افزود: ایشان در مقابل فتنه‏‏‎گران و افرادی که به اشکال مختلف سعی کردند ارزش‌های نظام را زیر سئوال ببرند، ایستاد.

وی با بیان اینکه سردار همدانی ابعاد فتنه را بازخوانی کرد و به معرفی سران آن پرداخت؛ اظهار کرد: باید شخصیت ایشان را به جوانان و نوجوانان بشناسانیم.

نظر شما