تیم بانوان همدان بر سکوی سوم رقابت‌های دوومیدانی بانوان جوان کشور

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۰:۲۰
کد خبر: ۳۲۹۲۸۴
تیم بانوان همدان بر سکوی سوم رقابت‌های دوومیدانی بانوان جوان کشور
کسب چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز حاصل کار چهار بانوی همدانی حاضر در رقابت‌های دو و میدانی بانوان جوان کشور بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، هیئت دو و میدانی همدان که از ابتدای سال، موفقیت‌های بسیاری را در مواد مختلف کسب کرده چندی پیش بانوان دو و میدانی‌کار استان را به رقابت‌های لیگ کشوری اعزام کرد که نتایج رضایت‌بخشی نیز از این حضور رقم خورد.

تیم دوومیدانی بانوان همدان متشکل از زینب احدی، فاطمه خیاطی، فاطمه شعبانلو و نسترن اکبری با مربیگری زهرا ضمیری شجاع و سرپرستی لیلا مرادی‌عاشور به رقابت‌های بانوان جوان کشور اعزام شد.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی دختران جوان کشور در مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران و در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، سه هزار متر با مانع، پنج هزار متر، 10 هزار متر، 10 کیلومتر پیاده روی، 100 متر با مانع، 400 متر با مانع، 4 در 100 متر امدادی، 4 در 400 متر امدادی، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرش با نیزه، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع و هفت‎گانه پیگیری و برترین‌های هر ماده معرفی شدند.

چهار بانوی همدانی اعزامی به این رقابت‌ها موفق شدند هفت عنوان را در مواد مختلف از آن خود کنند و در مجموع تیمی نیز با کسب 37 امتیاز پس از تیم‌های فارس با 81 امتیاز و خراسان رضوی با 67 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان رقابت‌ها فاطمه خیاطی با ثبت رکورد 13 متر و 3 سانتیمتر در پرتاب نیزه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

زینب احدی با زمان 21 دقیقه و 52 ثانیه و 37 صدم ثانیه و نسترن اکبری نیز با زمان 20 دقیقه و 29 ثانیه و 22 صدم ثانیه در ماده 5 هزار متر به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند.

فاطمه شعبانلو با ثبت رکورد 19 دقیقه و 48 ثانیه و 35 صدم ثانیه عنوان سومی ماده 3000 متر با مانع را به خود اختصاص داد.

در پرتاب دیسک نیز باز هم فاطمه خیاطی با رکورد 50 متر و 23 سانتیمتر از حریفان پیشی گرفت و بر سکوی قرار گرفت.

ماده 10 هزار متر نیز با تکرار عناوین اولی نسترن اکبری با زمان 43 دقیقه و 38 ثانیه و 71 صدم ثانیه و نایب قهرمانی زینب احدی با رکورد 46 دقیقه و 8 ثانیه و 88 صدم ثانیه پایان یافت.

بدین ترتیب تیم دوومیدانی بانوان همدان با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز به کار خود در رقابت‌های دو و میدانی بانوان جوان کشور پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز