همزمان با روز دوم محرم حرکت نمادین کاروان عشق در همدان

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۸:۱۰
کد خبر: ۳۲۹۷۰۵
همزمان با روز دوم محرم حرکت نمادین کاروان عشق در همدان
حرکت نمادین کاروان امام حسین(ع) از مدینه به کربلا در روز جمعه (۲۴ مهر) همزمان با دوم حرم ساعت ۹ صبح از میدان امام زاده عبدا... همدان آغاز و به سمت شهر مریانج حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول روابط عمومی ستاد اجرای کاروان نمادین امام حسین(ع) در همدان  گفت: در طول حرکت کاروان عشق منازل نمادین مد نظر گرفته شده که از ذاکرین اهل بیت(ع) جهت روضه و نوحه سرایی و روحانیون جهت ابلاغ پیام ابا عبدا... الحسین(ع) و هدف از قیام استفاده خواهد شد.

 

وی افزود: شعار این برنامه بزرگ، نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و ترویج ارزش های ناب دینی است.

 

وی با بیان اینکه همچنین در طی مسیر ایستگاههای صلواتی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: این کاروان نمادین به همت هیات اباالفضل(ع) شهر مریانج برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: ماه محرم نماد ارزش و عظمت امر به معروف و نهی از منکر در اسلام است و شهدای کربلا برای احیای این موضوع اساسی از جان خود گذشتند و آن حماسه های جاوید را رقم زدند.

 

بید آبادی گفت: انقلاب اسلامی ما نیز نشأت گرفته از این تفکر بود که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) آن را پایه‌گذاری کردند و چه خوب فرمودند که "محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این برهه از زمان انتقال این فرهنگ به جوانان است، البته فرهنگ اصیل عاشورا، نه بدعت‌های غلط و عرفان‌های کاذبی که دشمنان طراحی کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز