با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان

زنگ ورزش در دبستان دخترانه پویندگان دانش به صدا درآمد

۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۸:۵۷
کد خبر: ۳۳۰۹۴۴
زنگ ورزش در دبستان دخترانه پویندگان دانش به صدا درآمد
همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان زنگ ورزش در دبستان دخترانه پویندگان دانش به صدا درآمد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم به اهمیت و جایگاه ورزش پرداخت و خاطر نشان کرد:  ورزش نقش مهمی در بسیاری از فعالیت‌های انسان دارد و علاوه بر پویایی در جسم، در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز تاثیر‌گذار است جسم سالم در حقیقت موجب پرورش روح نیز می‌شود و انسان را برای ادامه زندگی آماده‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: مربیان ورزش و دانش‌آموزان باید به صورت جدی به ورزش اهمیت بدهند و برنامه ورزش و تربیت‌بدنی در کنار درس و ادامه تحصیل باید در مدارس با بهترین شیوه وبرنامه ریزی دقیق انجام شود و ورزش نیز همراه همیشگی ما باشد.

منعم تصریح کرد: هرگز نباید ورزش کردن از برنامه روزانه دانش آموزان حذف گردد چرا که ورزش تاثیر قابل توجهی در حفظ و تندرستی جامعه و جلوگیری از افسردگی دارد.

وی گفت: دانش آموزان نیرو و استعداد بالقوه ای در زمینه ورزشی و علمی دارند و وظیفه ماست که زمینه شکوفائی این استعداد ها را فراهم سازیم.

در این مراسم سالن ورزشی محمدرضا قادری قهرمان دوچرخه سوار استان و از معلمین ورزش با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، مدیرکل آمزش و پرورش استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز