معاون امور عمرانی استانداری همدان

مردم بهترین ناظر بر طرح های اجرایی هستند

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۳۱۲۱۵
مردم بهترین ناظر بر طرح های اجرایی هستند
محمودرضا عراقی گفت: در صورت مشارکت مردم در اجرای طرحها آنها خود بهترین ناظر طرح و عامل نگهداری از آن خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون استاندار همدان در آیین بهره برداری از طرحهای محرمیت زدائی بسیج سازندگی همدان اظهار کرد: بسیج سازندگی باید همانند سازمان اوقاف فعالیت خود را در حوزه های مختلف توسعه دهد.

وی بیان کرد: برای محرومیت زدائی از چهره مناطق تنها نباید به ساخت مسجد و خانه عالم اکتفا کرد بلکه با توجه به مشکل آب در استان باید در این زمینه هم اقداماتی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: چه بسا با لایروبی قنات و انجام یکسری کارها بتوان مشکل کم آبی برخی از روستاها که هم اینک با تانکر آبرسانی می شود را تا حدودی رفع کرد.

معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: طرحهای زیادی توسط قراگاه خاتم الانبیا (ص) انجام شده بگونه ای که مطالباتش از دولت زیاد است ولی به علت اینکه سپاه دنبال کسب سود نیست بدون توجه به میزان مطالبات کارها را پیش می برد.

عراقی اضافه کرد: طرحهای در دست اجرای بسیج سازندگی به علت انجام در زمان کوتاه و انجام آن در مناطق محروم در بالا بودن روحیه مردم و دلبستگی آنها به نظام و انقلاب تاثیر مثبت دارد.

وی بر ضرورت اولویت بندی در اجرای طرحها، هماهنگی با فرمانداران برای رفع نیازهای مناطق و مشارکت دادن مردم در اجرای طرح ها تاکید کرد.

وی اضافه کرد: در صورت مشارکت مردم در اجرای طرحها آنها خود بهترین ناظر طرح و عامل نگهداری از آن خواهند بود.

معاون امور عمرانی استانداری همدان تاکید کرد: تمامی مسئولان سرباز نظام اسلامی هستند و نباید کسی فکر کند که تافته جدا بافته است.

وی اضافه کرد: چنانچه همه مسئولان خود را سرباز نظام بدانند و احساس جدا بودن از دیگران را نداشته باشند کشور گلستان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز