دلجویی مدیرکل ورزش و جوانان استان از خانواده‌ شهدای ورزشکار

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۲:۲۵
کد خبر: ۳۳۱۵۷۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور در منازل چند شهدای ورزشکار، با خانواده آنها دیدار کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از همدان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج و تنی چند از روسای هیئت‌های ورزشی این شهر به مناسبت هفته تربیت بدنی به منزل شهید ورزشکار رجبعلی محمدی رفتند.

این ورزشگار شهید سالها در رشته ورزشهای پهلوانی و زورخانه‌ای فعالیت داشت و زورخانه قدیمی همه کسی واقع در خیابان شهدا هیچگاه او را از یاد نخواهد برد.

در این بازدید ابتدا مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تکریم از مقام شهدا و خانواده‌های آنها وظیفه‌ همه است، اظهار داشت: اکنون وظیفه ماست که در راه و مسیر شهدا که مسیر عزت و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده‌ها معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: حفظ این حرمت یعنی تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یعنی اینکه راه شهادت راه عزت است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران عزیز هستند.

رسول منعم افزود: ایام هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مغتنمی است تا ضمن حضور در منازل شهدا ورزشکار یاد و نام شهیدان سرافراز را گرامی بداریم و بگوییم رشادت‌ها و جان فشانی شهداء هیچگاه از یاد ما نمی‌رود.

در ادامه نیز رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج با اشاره به گرامیداشت مقام شهدا، گفت: قهرمانان اصلی و پهلوانان واقعی، شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس هستند و نام‌آوران ورزشی ایران اسلامی باید، غیرت، ایستادگی و اخلاق آنان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

سید امیر حسینی تاکید کرد: ما آنگونه که شایسته بود، قدردان نعمت بزرگ استقلال، آزادی و اقتدار نظام اسلامی که حاصل خون شهدا و ایثارگران است، نبوده‌ایم و این حضور و دیدارها، تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام شهدا و شهیدان است.

همچنین پدر شهید رجبعلی محمدی و برادر ایشان چند دقیقه‌ای از خاطرات این شهید بزرگوار سخن گفتند.

پدر این شهید در هنگام خاطره گویی‌اش حسابی اشک در چشمانش حلقه زده بود و بغض راه گلویش را بسته بود.

در پایان این دیدار نیز لوح یادبودی و هدایایی تقدیم پدر این شهید شد.

شهید رجبعلی محمدی که از ابتدای جنگ به عنوان جهادگر در جبهه‌های غرب حضور داشت سرانجام در روز 28 شهریور ماه ساله 62 در محور سردشت مهاباد در حین انجام ماموریت در کمین خودفروخته‌گام کومله دمکرات قرار میگیرند و در نهایت به ندای حق لبیک گفت. روحش شاد یادش گرامی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز