تشییع دوتن از مدافعین حرم حضرت زینب (ع) در همدان

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۸:۲۵
کد خبر: ۳۳۲۰۵۶
تشییع دوتن از مدافعین حرم حضرت زینب  (ع) در همدان
دوتن از مدافعین حرم حضرت زینب (ع) که در حلب سوریه به شهادت رسیدند امروز در همدان تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ فرمانده سپاه انصار الحسین همدان در مراسم تشیع این شهیدان گفت:  شهیدان مجتبی کرمی و مجید صانعی در درگیری با گروهک تروریستی داعش در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت رسیدند .

 

سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اینکه مراسم وداع با این شهیدان دیشب در حسینیه امام (ره)،حسینیه ثار ا... سپاه وحسینیه کهنوشی های شهرک مدنی همدان برگزار شد افزود:  تشییع پیکر مطهر این شهیدای مدافعان حرم امروز از بقعه امامزاده عبدا... شهرهمدان تا میدان امام برگزار می شود وپس ازآن در کنار دیگر همرزمانشان در گلزار شهدا آرام خواهند گرفت .

 

از این شهیدان دو کودک سه ساله بجای مانده است . همچنین پیکر یکی دیگر از شهدا ی مدافع حرم که در سوریه به شهادت رسیده است تاکنون به جبهه مقاومت باز گردانده نشده است هویت این شهید هنوز اعلام نشده است . رزمندگان مدافع حرم درصدد هستند پیکر این شهید بزرگوار را نیز به عقب جبهه منتقل کنند .

در پی شهادت ستوان یکم پاسدار شهید مجتبی کرمی و بسیجی دلاور مجید صانعی موفق در سوریه ، روابط عمومی سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان  اطلاعیه ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این برادران شجاع و گرانقدر درپنجمین روز از شهادت سروروسالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و ملت شریف ایران ، آمده است:

ستوانیکم پاسدار شهید مجتبی کرمی و بسیجی دلاور مجید صانعی موفق از مدافعان حرم آل الله در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه ، عصر دیروز به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز