معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع:

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن امنیت و آسایش جامعه است

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۶:۱۶
کد خبر: ۳۳۳۲۹۸
فرهنگ ایثار و شهادت ضامن امنیت و آسایش جامعه است
رضا طلایی‌نیک با بیان اینکه عزت و قدرت ایران در تمام عرصه‌ها به برکت خون شهداست، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن امنیت و آسایش جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهار، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: فتنه بزرگ و مشترک استکبار، صهیونیست و تروریست‌های تکفیری برای مقابله با اسلام ناب، مقاومت و امنیت کشورهای اسلامی در جریان است که باید مراقب بود.

وی با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی گفت: اسلام‌هراسی و ناامن‌سازی کشورهای اسلامی با حمایت استکبار، صهیونیست و تروریست‌های تکفیـری و عمال مرتجع منطقه به منظور پیاده‌سازی اهداف نظام سلطه انجام می‎شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه برخورداری از بصیرت در جامعه کنونی را از ضروریات دانست و گفت: امروز اسلام ناب محمدی با بصیرت در برابـر همان اسلام امـوی و آمریکـایی در منطقه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ایران با محوریت ولایت، توطئه‌های دشمنان در منطقه را با بصیرت عاشورایی خنثی می‌کند، افزود: ایران اسلامی در حمایت از جبهه بزرگ مقاومت، مصمم‎ است به طوری که بـا فداکاری و ایستادگی مردم و تلاش‌های مدبرانه، ایران در ثبات و امنیت است.

طلایی‌نیک با اشاره به شهادت مدافعان حرم در دفاع از دین مبین اسلام گفت: تکریـم شهدا همانـند مراسم سردار همـدانی و سایـر مدافعـان حرم، نشانـه تبلور فرهنـگ عاشورایی است.

وی با بیان اینکه در فرهنـگ عاشورایـی، عزاداری و وفاداری به آرمان شهدای کربلا آمیختـه است، افزود: مردم ایران با روحیه شهادت‌طلبی در مقابل جهان غرب ایستادگی کرده‌اند به طوری که مقاومت جمهوری اسلامی در جهان تأثیرگذار شده‌ است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه عزت و قدرت ایران در تمام عرصه‌ها به برکت خون شهداست، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن امنیت و آسایش جامعه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز