مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان خبر داد

ارجاع ۵۰۰ پرونده از متخلفان و انشعابات غیرمجاز در ۶ ماهه امسال به محاکم قضایی

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۳:۱۷
کد خبر: ۳۳۳۶۶۷
ارجاع ۵۰۰ پرونده از متخلفان و انشعابات غیرمجاز در ۶ ماهه امسال به محاکم قضایی
رضا جلیلوند گفت: 500 پرونده از متخلفان و انشعابات غیرمجاز در 6 ماهه امسال به محاکم قضایی ارسال شده است که برای اغلب این پرونده‌ها حکم صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان با اشاره به تبدیل شبکه‌های قدیمی به کابل خود‌نگهدار به میزان 25 کیلومتر از ابتدای سال تاکنون، بهسازی خیابان‌های شهدا، حافظ و منطقه اسلام‌آباد و روستاهای کهنوش، فریازان و شهر فرسفج را بخشی از این اقدامات عنوان کرد.

وی افزود: پیگیری انجام بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی با کابل خودنگهدار بین 50 تا 100 کیلومتر را در سال جاری در دست اقدام داریم.

مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان به اصلاح ضعف ولتاژ و نصب پورت‌های جدید اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نصب پنج ترانس در طرح شرکت توزیع برق تویسرکان صورت گرفته است.

وی گفت: پست هوایی عمومی 200 کیلوولت آمپری خیابان فردوسی با 300 متر خط 20 کیلوولت هوایی، 300 متر شبکه فشار ضعیف کابل خودنگهدار و هفت دستگاه چراغ کله‌گاوی 150 وات بخار سدیم نصب شده است.

جلیلوند نصب پست هوایی عمومی شهرک شهید عینعلی و روستای سوتلق را از دیگر اقدامات برشمرد و خاطرنشان کرد: ترانس برق روستاهای قلعه‌قاضی و اشترمل نیز با انجام 50 درصد از کار به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به نصب پنج کلید قطع‌کننده 20 کیلوولت و 200 چراغ به منظور تأمین روشنایی معابر اضافه کرد: روشنایی بلوار ورودی شهر فرسفج نیز در دست اقدام است.

مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان خاطرنشان کرد: 500 پرونده از متخلفان و انشعابات غیرمجاز در 6 ماهه امسال به محاکم قضایی ارسال شده است که برای اغلب این پرونده‌ها حکم صادر شده است.

وی اعتبار جذب شده توسط اداره برق تویسرکان در نیمه نخست امسال را در قالب پروژه‌های عمرانی یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار سال جاری اداره برق 3 میلیارد تومان است که پیش‌بینی می‌کنیم در نیمه دوم سال این اعتبارات افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز