استعفای سرمربی و مربی الوند همدان

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۵:۱۰
کد خبر: ۳۳۴۹۵۱
استعفای سرمربی و مربی الوند همدان
سرپرست فوتبال تیم وحدت الوند همدان از استعفای بیگم‌جانی و کاشی سرمربی و مربی این تیم دسته دومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ فرشید گل محمدی گفت: امسال به لحاظ پراکندگی تیم‌‌های دسته دومی در سطح کشور شرایط سختی به تیم‌ها تحمیل شده است.

 

وی افزود: در یک گروه 10 تیمی باید به هشت استان سفر کنیم که این خود در کنار همه مشکلات فنی شرایط دشواری را برای عوامل تیم‌ها به وجود آورده است.

سرپرست فوتبال تیم وحدت الوند همدان با اشاره به وضعیت این تیم طی چهار هفته ابتدایی لیگ خاطرنشان کرد: ما در چهار بازی اخیر نتوانستیم در حد و اندازه نام الوند ظاهر شویم و به صراحت باید بگوییم اشتباهات مهلک داوری ضربه بزرگی به تیم ما وارد کرده است.

وی ادامه داد: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال تیم الوند کمترین مشکل تاکتیکی را دارد و تیمی که چهار گل زده قطعاً تهاجمی بازی کرده اما اتفاقات دیگر باعث قبول سه شکست در چهار بازی تأثیرگذار بوده است.

گل‌محمدی با بیان اینکه بعد از چهار بازی تنها با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفتیم، تصریح کرد: با شرایط به وجود آمده کادر فنی تیم بعد از بازی خلخال دشت به صورت کتبی استعفای خود را اعلام کردند.

وی گفت: منوچهر بیگم‌جانی و مصطفی کاشی با حضور در دفتر باشگاه استعفای خود را نوشته و منتظر تصمیم هیئت مدیره برای این موضوع هستند.

سرپرست فوتبال تیم وحدت الوند همدان با اشاره به اینکه مسابقات به صورت فشرده و منظم در حال برگزاری است، اضافه کرد: با شرایط موجود هیئت مدیره صبح شنبه در این ارتباط تشکیل می‌شود و تا پیش از سفر به ارومیه تکلیف کادر فنی را مشخص خواهند کرد.

وی افزود: به دلیل بارش شدید باران و برودت هوا روز پنج‌شنبه تمرین تیم تعطیل شده بود، روز جمعه یک جلسه تمرینی بدنسازی و کار با وزنه و عصر هم یک جلسه تمرینی در سالن 6 هزار نفری انقلاب برگزار خواهد شد.

گل‌‌محمدی یادآور شد: با توجه به اینکه توافق شده حق‌الزحمه بازیکنان به صورت ماهانه پرداخت شود، با حمایت خانواده قره‌باغی از این تیم، اولین حقوق به حساب آنها واریز شده تا با روحیه بهتری راهی ارومیه شوند.

تا پایان هفته چهارم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران تیم وحدت الوند همدان با تک‌امتیازی که به دست آورد، همچنان در انتهای جدول گروه چهارم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران تیم وحدت الوند همدان روز سه‌شنبه 12 آبان از ساعت 14:45 دقیقه در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز