مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد

پرداخت ۲۶۵ مورد وام خوداشتغالی توسط کمیته امداد ملایر به مددجویان

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۵:۳۸
کد خبر: ۳۳۵۷۱۲
پرداخت ۲۶۵ مورد وام خوداشتغالی توسط کمیته امداد ملایر به مددجویان
علی کولیوند از پرداخت 265 مورد وام خوداشتغالی توسط کمیته امداد ملایر به مددجویان و متقاضیان جویای کار در این مدت خبر داد و افزود: مبلغ پرداخت شده یک‌ میلیارد و 487 میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کمیته امداد ملایر گفت: در حال حاضر 8 هزار و 967 خانوار در قالب 16 هزار و 794 نفر از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی اظهار کرد: از این تعداد 14 هزار و 157 نفر مددجویان دائمی و 2 هزار و 637 نفر در قالب یک‌هزار و 579 خانوار نیز غیر معیشت‌بگیر هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به پرداخت مستمری به مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال جاری تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 31 میلیارد و 147 میلیون ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی همچنین از پرداخت 265 مورد وام خوداشتغالی توسط کمیته امداد ملایر به مددجویان و متقاضیان جویای کار در این مدت خبر داد و افزود: مبلغ پرداخت شده یک‌ میلیارد و 487 میلیون تومان بوده است.

کولیوند تصریح کرد: وام‌های پرداخت شده به مددجویان زیرپوشش و افراد متقاضی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و امور خدماتی بوده است.

وی ادامه داد: 2 هزار و 936 طرح جاری با نظارت حوزه اشتغال و خودکفایی ملایر در حال انجام است.

مدیر کمیته امداد ملایر خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد طرح، 7 هزار و 941 بار توسط ناظران حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ملایر، سرکشی و نظارت صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز