رئیس کمیته امداد نهاوند:

یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال جهیزیه به مددجویان نهاوند پرداخت شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۸:۴۲:۴۱
کد خبر: ۳۳۶۰۶۱
یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال جهیزیه به مددجویان نهاوند پرداخت شد
علی کاویبه ارزش یک میلیارد و 650 میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: این جهیزیه از طریق اعتبارات دولتی و با همت و کمک خیرین تأمین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری تاکنون 61 مورد جهیزیه کلی به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه این تعداد جهیزیه پرداخت‌شده به ارزش یک میلیارد و 650 میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: این جهیزیه از طریق اعتبارات دولتی و با همت و کمک خیرین تأمین شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند ادامه داد: نوعروسان زیر پوشش این نهاد قبل از دریافت جهیزیه باید 12 ساعت کلاس آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ژنتیک را طی کنند.

وی اضافه کرد: کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج به مددجویان کمیته امداد طی دو سال اخیر در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

کاویانی بیان کرد: پرداخت جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد و برگزاری کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج برای آنها در کاهش آمار طلاق در شهرستان بسیار موثر واقع شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز تعداد 115 نفر از مددجویان در نوبت گرفتن جهیزیه قرار دارند، گفت: این افراد کلاس‌های آموزشی را طی کرده‌اند که پرداخت جهیزیه به این تعداد افراد مساعدت و همت خیرین را می‌طلبد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند به تعمیر مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد اشاره کرد و افزود: از آغاز سال جاری تاکنون نیز تعمیر و بهسازی مسکن 164 مورد بوده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای تعمیر مسکن و کمک به بهسازی مسکن مددجویان یک میلیارد و 760 میلیون ریال پرداخت‌ شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز