رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان خبر داد

کاهش ۳۰ درصدی قیمت مسکن در همدان

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۸:۰۲
کد خبر: ۳۳۶۰۸۰
کاهش ۳۰ درصدی قیمت مسکن در همدان
قدیمی با بیان اینکه از زمان اوج قیمت مسکن در بازار تاکنون 30 درصد کاهش قیمت رخ داده است، تصریح کرد: هنوز به طور موثر از تسهیلات جدیدی که دولت برای مسکن در نظر گرفته است، استفاده نشده تا بتوان تأثیر آن را مشاهده کرد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان  با بیان اینکه بازار مسکن همچنان در رکود است، اظهار کرد: شرایط ساخت و ساز نیز در شهر رونق خاصی ندارد و از این پس تا اردیبهشت ماه به دلیل سرما نیز اقدام خاصی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: اغلب معاملات به دلیل نیاز مالی بوده و در حال حاضر افرادی که نیاز مالی به فروش املاک ندارند، اقدامی نیز در این زمینه انجام نخواهند داد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک همدان با بیان اینکه از زمان اوج قیمت مسکن در بازار تاکنون 30 درصد کاهش قیمت رخ داده است، تصریح کرد: هنوز به طور موثر از تسهیلات جدیدی که دولت برای مسکن در نظر گرفته است، استفاده نشده تا بتوان تأثیر آن را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با ارائه تسهیلات جدید، بازار مسکن در راه رسیدن به یک رونق منطقی گام بردارد، ادامه داد: البته به نظر می‌رسد سیاست دولت بر این است که اجازه گران شدن دوباره به بازار مسکن نخواهد داد و بهتر است به امید گران شدن از فروش املاک خودداری نکنیم.

قدیمی خاطرنشان کرد: بهترین زمان خرید مسکن، در بازار فعلی است و بهتر است افرادی که قصد خرید دارند به نیت خود جامه عمل پوشانده و در این راستا اقدام کنند.

وی گفت: دولت به دنبال جلوگیری از افزایش قیمت ناگهانی مسکن است اما به نظر می‌رسد در آینده نه چندان دور شاهد رونق بازار باشیم.

گفتنی است، افزایش قیمت در بازار مسکن از نیمه دوم سال 1390 آغاز شد و در پایان سال 1391 به اوج خود رسید و با آغاز سال 1392 در یک رکود بی‌سابقه تاریخی فرو رفت که تاکنون نیز از آن خارج نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز