فرمانده انتظامی استان همدان:

بزرگترین سرمایه پلیس، اعتماد مردم است

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۹:۱۴
کد خبر: ۳۳۶۰۹۱
بزرگترین سرمایه پلیس، اعتماد مردم است
" مهدیان نسب " گفت: بزرگترین سرمایه پلیس، اعتماد مردم است، از این رو پلیس باید با تلاش مضاعف خود در پی کسب اعتماد مردم باشد و در این جهت باید تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همدان  در حاشیه بازدید از یگان ویژه همدان و در جمع کارکنان این مجمموعه از زحمات وتلاش های بی دریغ آن ها در انجام ماموریت ها قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یگان ویژه باید در انجام ماموریت ها کمک دیگر واحدهای اجرایی انتظامی استان باشد، بر جابجایی یگان ویژه همدان و در دسترس بودن آن، تاکید کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در میان واحدهای مختلف ناجا، یگان ویژه جایگاه ویژه و متمایزی دارد، خطاب به کارکنان این یگان، گفت: شما در رویارویی با اغتشاشات و هنجارشکنان که در صدد خلق ناامنی هستند، در خط مقدم قرار دارید.

" مهدیان نسب " خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه پلیس، اعتماد مردم است، از این رو پلیس باید با تلاش مضاعف خود در پی کسب اعتماد مردم باشد و در این جهت باید تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین نقش نظم و انضباط را در میزان موفقیت افراد بسیار موثر و کلیدی دانست و افزود: انسان منظم و منضبط زودتر به هدف می رسد و از نشاط و تحرک بیشتری برخورداربوده و برنامه ریزی بهتری دارد و پیشرفت کار خود را احساس می کند و این همان آینده نگری و دور اندیشی است.

وی تصریح کرد: یکی از عناصر مهمی که پس از انگیزه‌های معنوی می‌تواند در پیشرفت سازمانی مثمر ثمر واقع شود، ارتقای روحیه رفاه کارکنان از طریق رسیدگی به مشکلات آنان است که فرماندهان و مسئولان همواره مراقب کارکنان خود بوده و در حد توان جهت رفع مسائل و مشکلات کارکنان بکوشند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه اقتدار، حاصل یک تلاش گروهی است، گفت: یگان ویژه باید دارای اقتدار باشد، اقتدار یک امر معنوی است، باید هم یگان ویژه در خود احساس قدرت کند و هم آحاد ملت دریابند که پاسدار امنیت فردی و اجتماعی آنها یک مجموعه مقتدر است، همچنین دشمنان و مخلان امنیت نیز این اقتدار را درک کنند که این اقتدار یگان ویژه نتیجه تلاش هایی است که امروز کسب می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز