مدیرکل ورزش و جوانان استان :

پیشکسوتان اعتبار جامعه هستند

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۵:۰۱
کد خبر: ۳۳۷۵۷۳
پیشکسوتان اعتبار جامعه هستند
رسول منعم گفت: پیشکسوتان اعتبار جامعه و ورزش هستند و مردم همواره احترام زیادی برای قشر پیشکسوت ورزش کشور قائل بوده و هستند و باید به پیشکسوت احترام گذاشته شود تا ورزش همچنان مسیر رشد و تعالی خود را با بهره‌گیری از تجربه شما عزیزان ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در  مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال پیشکسوتان همدان یادوراه سردار شهید همدانی گفت:  شهید همدانی قبل و بعد از جنگ تحمیلی به عنوان یک سردار معتقد به اخلاق اسلامی در مسیر امامت و ولایت محسوب می شد.

وی با اشاره به جایگاه والای شهید همدانی خاطرنشان کرد: ایشان در راه دین و دفاع از اهل بیت به مقام و جایگاه رفیع شهادت رسیده‌اند که افتخاری برای کشورمان و استان همدان است.

منعم افزود: نتیجه این اخلاص و ارادت شهید همدانی به اهل بیت بود که بدرقه باشکوفی از سوی مردم همدان برای آن شهید والامقام برگزار شد.

وی با اشاره به ارزش‌های والای شهادت در دین و اسلام تصریح کرد: قیمت و ارزشی که خداوند به بندگان خود می‌دهد بهشت برین است که در این راه خداوند جایگاه شهدا را چیزی بالاتر از بهشت می‌داند.

رسول منعم ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات و یادواره های شهدا ذخیره ای برای ما در آخرت خواهد بود و امیدواریم شهدا همه ما را شفاعت کنند تا ما ثابت قدم بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی در ادامه به نقش پیشکسوتان در ورزش اشاره کرد و افزود: پیشکسوتان اعتبار جامعه و ورزش هستند و مردم همواره احترام زیادی برای قشر پیشکسوت ورزش کشور قائل بوده و هستند و باید به پیشکسوت احترام گذاشته شود تا ورزش همچنان مسیر رشد و تعالی خود را با بهره‌گیری از تجربه شما عزیزان ادامه دهد.

وی اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت پیشکسوتان به سالم سازی فضای ورزش کمک قابل توجهی می کند و  باید برای رشد و توسعه ورزش از تجربیات پیشکسوتان به شکل مطلوب و شایسته بهره برد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به وجود فرهنگ احترام به بزرگتر و پیشکسوتان در ورزش کشور، گفت: روح ورزش ما با فرهنگ جوانمردی و پهلوانی گره خورده است اما این روحیه امروز نسبت به گذشته کم فروغ تر شده که باید این نقیصه را با کمک گرفتن از پیشکسوتان جبران کنیم.

وی افزود: دراسلام، توصیه ها وسفارش های زیادی نسبت به ارج نهادن به پیشکسوتان وجود دارد و برهمین اساس هرنسلی نسبت به احترام و تقدیر از پیشینیان خود یک وظیفه شرعی و عرفی برعهده دارد.

منعم تصریح کرد: هیات فوتبال شایسته است از پیشکسوتان که سرمایه های عقلی و فکری ورزش و حافظه ورزش هستند استفاده نماید چرا که  پیشکسوتان ورزش به واقع سرمایه های گذشته، حال و آینده نسل امروز ورزشکاران هستند و نباید به راحتی از کنار آنها گذشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز