پیکر شهید " سید میلاد مصطفوی" در شهرستان بهار آرام گرفت

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۱:۳۹
کد خبر: ۳۳۷۵۸۳
پیکر شهید  سید میلاد مصطفوی در شهرستان بهار آرام گرفت
پیکر پاک شهید مصطفوی که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسیده بود صبح امروز با حضور مسئولان و مردم شهرستان بهار تشیع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مردم مومن و شهید پرور شهر بهار امروز یکشنبه به میزبانی شهید مدافع حرم رفتند و فرزند این دیار را بر دوش خود تا دیار ابدی همراهی کردند.

ساعت 9 صبح امروز یکشنبه خیابان امام خمینی (ره) شهر بهار مملو از مشتاقانی بود که برای در آغوش کشیدن فرزندی از این دیار لحظه شماری می کردند.

برخی از ساکنان دیار آیت اله بهاری با عطر و گلاب و شماری هم با گلهای لاله به استقبال پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی آمده بودند.

مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام از سپاه ناحیه بهار با اجرای تشریفات نظامی بر روی دوش جوانان برومند آغاز شد و مردم در مسیر تشییع اقدام به گلباران پیکر این شهید کردند.

برخی از مادران و پدران شهید عکس فرزندن خود را در دست داشتند، عکس عزیزانی که در دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا کردند.

شهید سید میلاد مصطفوی در سال 65 در شهرستان بهار متولد شد وی که دارای مهندسی عمران است از سال 85 فعالیت خود را بعنوان خادم الشهدا در اردوی راهیان نور آغاز کرد.

این شهید در رشته های رزمی نیز دارای مدالهای رنگارنگ بوده بگونه ای که در رشته جودو مدالهای قهرمانی مسابقات استانی و کشوری را در کارنامه دارد و در ورزش زورخانه ای نیز فعالیت داشته است.

پیکر این شهید مدافع حرم در میان اشک و اندوه شمار زیادی از اهالی شهرستان بهار در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

قرار است یادواره و آیین گرامیداشت این شهید والامقام شامگاه امروز در مصلی امام خمینی (ره) شهر بهار برگزار شود.

شهید سید میلاد مصطفوی از بسیجیان گردان 165 امام حسین (ع) شهرستان بهار استان همدان هفته گذشته در جریان عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز